*PIKČRS*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja na moru...razgolišana...Image Hosting by Picoodle.com
Ja na tulumu za noć vještica...kod mene doma...
Image Hosting by Picoodle.com Ja kod sebe u sobi...
Image Hosting by Picoodle.com Marko ispijava zadnje kapi...
Image Hosting by Picoodle.com Ja na moru prošle godine...uf šta sam crna!!
Image Hosting by Picoodle.com Ja na firmi...
FENOMENALANBOMBA!NAJBOLJI OD NAJBOLJIHFujJednostavan jeOk!Treba biti pinky...Sexy
Image Hosting by Picoodle.com ja...u sobi "na snimanju"..hehe


Par jebenih porukica!

ŠKOLU-odjebi
STARCE-zajebi
DEČKA-pojebi
ŽIVOT-razjebi
I bit ćeš HAPPY!


Kad si lijep-uvijek se nađe netko ljepši
Kad si ružan-onda ti bar nema ravnog...

Koja je najljenija stvar na svijetu?!?!
KURAC!!!Cijeli život leži na jajima,
kada piša moraš ga držat, tu i tamo se
digne, a kad se digne treba ga gurat!!

...10 ljubavnih zapovjedi za cure...

1.Nikad se ne zaljubljuj do ušiju!
2.Ne plači, ne pati jer to šteti ljepoti!
3.Ne moli ga, jer ćeš voljeti vječno!
4.Cijeni ga, ali ne više od sebe!
5.Sve što ti kaže vjeruj, ali odbij 50%!
6.Budi nježna, ali ne koliko on hoće!
7.Ne zovi ga poslije svađe!
8.Ako želi da prekinete, oduševljeno prihvati!
9.Kada patiš, ne pati za njim!
10.Kad te pita za furan ZAKON MLADIH


NEKE PJESME

ČEKAJ ME KOD KOLIMA

Zar ti stvarno, mala
ne znaš ko sam ja
zar ti nikada nisi čula za Djoganija
e, pa to sam ja, da l' si znala to
dođi da malo, malo đuskamo

Hajde, vodiču te sad odavde ja
i čekaču te dole kod kolima
moram da samo da prvo javim se
zove me Answer, Answer zove me

Stani, nisam babaroga
niti opasan ko droga
ali ipak hoću da ti skinem ruž
tako lepo je u mraku
a ja nisam, znaš, u braku
ja sam, sada sam samo
Slađin bivši muž

Ja biću poznata
znam, biću poznata
jer sam s tobom viđena
u svim novinama, u svim novinama

Ref.
Ja, bićeš poznata
znam, biću poznata
jer si sa mnom viđena
u svim novinama, u svima novinama

Svašta čujem, ali nikako nisam ljut
koliko me ima po novinama
postao sam žut
ma opusti se i uvuci mač
dobro nam došla, sad i ti si trač

Kovaju o meni mnogi vicovi
nezgodni ko pokvareni šlicovi
a ti da, kao da nisi znala ko je ko
ma pusti to, hajde da đuskamo

Nikada ne nosim kravatu
nikako ne plivam u zlatu
ali ljudi ipak znaju ko sam ja
meni igra je u krvi
stvarno sam najbolji i prvi
hoće svi da đuskaju kod Djoleta

Hajmo svi kod Djoleta
svi kod Djoleta
da bih bila viđena
u svim novinama, u svima novinama

Ja, bićeš poznata
znam, biću poznata
jer si sa mnom viđena
u svim novinama, u svima novinama

Sada te imam u rimi
zapalim vatru i ostavim pesmu
da kuva se dok se još dimi
a onda da duvam i duvam
i pitam se da l' će City to da primi
i da l' će to da snimi
ali kad snimi ima da bude krimi

Otvaras usta na zvuk
doteraš malo svoj struk
dođes kod mene na kurs
implante stavi i šta će ti brus
puknem soma il' dva da te probijem ja
i ceo svet s tobom ce da đuska

Znaj da sa mnom sve je Grand
daj, dođi na moj štand
estrada nam je ko buvlja pijaca
i, i mesta ima još iako pun je koš
ma veruj da si samo ti još falila

Samo ja sam falila
ja sam falila
da bih bila viđena
u svim novinama, u svim novinama

Ja, bićeš poznata
znam, biću poznata
jer si sa mnom viđena
u svim novinama, u svima novinama


GRADSKE PRIČE

Gle je, zar je nije sram
svi pričaju, to je ta
što se sinoć napila
tu za stolom plakala
taj sam teret otresla
ma, sva sam se potresla
ko još sluša gradske priče, jaka stvar

Da, da, da, to sam ja
malo sam posrnula
pa šta na sve živo muka natera
da, da, da, to sam ja
zašto bih ti cutala
kako mi je ne vrištala i ne prolupala

Gle je, zar je nije sram
svi pričaju, to je ta
što je poljupce im izbrojala
i ko besna psovala
neka kažu bilo šta
sve se, evo, nerviram
ko još sluša gradske priče, jaka stvar

Možeš me i razbiti
neću prstom maknuti
da me vređas, da me psuješ
neću se pomaknuti

Možeš me i ubiti
leđa mi okrenuti
ne možeš me više ti
nikako povrediti

Da, da, da, to sam ja
malo sam posrnula
muka natera

Da, da, da, to sam ja
zašto bih ti cutala
kako mi je ne vrištala i ne prolupala


Opasno te volim-Reni

Evo mesec dana
kako spavam sama
kako spavaš ti
hvata me nervoza
treba mi glukoza
baš mi trebaš ti

Prolazim kroz krizu
a tebe ni blizu kad je potrebno
pa se nešto pitam
zašto si mi bitan
šta mi treba to!

Ref:
Opasno te volim
volim nije lako,
veruj da je tako
Opasno te volim,
mada nema nade
sve u vodu pade
Opasno te volim
volim nije lako,
veruj da je tako
Opasno te volim
a ti uživaš u tome,
uživaš u tome...

Evo mesec dana
kako živim sama
kako živiš ti
panika me hvata
jer ko iz inata
tako trebaš mi
prolazim kroz krizu
a tebe ni blizu
kad je potrebno!
Pa se nešto pitam
zašto si mi bitan
šta mi treba to!


Opasno te volim
volim nije lako,
veruj da je tako
Opasno te volim,
mada nema nade
sve u vodu pade
Opasno te volim
volim nije lako,
veruj da je tako
Opasno te volim
a ti uživaš u tome,
uživaš u tome... 2x


Seka Aleksić-U kafani punoj dima

U kafani punoj dima
sedim tako s drugovima
slušaju se naše pesme
toči vino ko iz česme
Nisam znala da ćeš doći
kad u neko doba noći
dolazite ti i tvoja nova devojka
našminkana, doterana, lažni osmeh na usnama
privila ti se uz telo
ko da kaže što je moje bilo sad je njeno

Što me diraš tu
tu u srce puno bola
dovodiš mi nju
dovodiš do moga stola
smiruju me svi
da ne poludim
da ne polomim sve
vodi je što pre... 2x

U kafani punoj dima
ostavit ću sve što ima
kroz postola svi će pasti
ove noći kuća časti

Nisam znala da ćeš doći
kad u neko doba noći
dolazite ti i tvoja nova devojka
našminkana, doterana, lažni osmeh na usnama
privila ti se uz telo
ko da kaže što je moje bilo sad je njeno

Što me diraš tu
tu u srce puno bola
dovodiš mi nju
dovodiš do moga stola
smiruju me svi
da ne poludim
da ne polomim sve
vodi je što pre... 2x



Seka Aleksić-Ne ostavljaj me samu nikada

Sutra ćeš pričati o meni
bila je neverna sve mi je uzela
a nećeš priznati ni sebi
da sam te volela
da sam te molila neidi!
bar jednu noć kraj mene ostani,
molim te neidi
ne mogu sama, zar se ne vidi?

Pogledaj ove usne rumene
znaj da se pitam kome da ih dam
nađe se neko kasnije il pre
ne ostavljaj me samu nikada
Pogledaj ove oči umorne
ni sama ne znam da li sam to ja
ako ti je stalo do mene
ne ostavljaj me samu nikada

Kada me izgubiš za uvek
kad bude prekasno
ko da se ne znamo
kraj mene proći ćeš bez reči
kao da nikada nisam te volila
neidi, bar jednu noć kraj mene ostani
molim te neidi
ne mogu sama zar se ne vidi?

Pogledaj ove usne rumene
znaj da se pitam kome da ih dam
nađe se neko kasnije il pre
ne ostavljaj me samu nikada
Pogledaj ove oči umorne
ni sama ne znam da li sam to ja
ako ti je stalo do mene
ne ostavljaj me samu nikada... 2x


Djogani-Kralj diskoteka

Jednog lepog divnog dana
izlazim iz studija
bacili smo par ideja
ritam prosto ubija
Ne ide mi se kući
luto bi po gradu
u glavi mi sto ideja
sredit ću estradu

Kada iz ugla nailazi Vesna
ozarena, nasmejana, prelepa i toga svesna
prilazi i kaže:
ej treba da razgovaramo
sednemo i pričamo
i lepo se dogovaramo

Pa ako ne mora ja ne bi
a gde je to da kažem
po dobrom starom običaju
počinjem da lažem
jao, kao baš ne mogu sad
moram da kupim stabilizator, katalizator, kloktomator

Moram i do ambasade
vidiš valjda šta nam rade
trebat će nam još par viza
da dođemo do deviza
dolazim za pola sata
idem tu do brata
s banke da dignem ček
tetki samo da odnesem lek

Tata treba da častiš
nije u redu radost da se krije
meni prvo pa muško
tebi treća sreća malo li je

Tata, treba da častiš
posao može ma i mora da čeka
kad mali Đole poraste
ljubi ga majka bi će kralj diskoteka

Čekaj, stani, mali Đogani
i šta sad da radim
velika panika me hvata
hladan znoj me obliva
ponovo bi ću tata
ne gledaj me tako
znaš da je i meni stalo
čisto pitam šta bi bilo kad bi sačekali malo

Mislim što baš sada
kada stiže leto
sto zakazali smo nastupa i sve to

Šta će reči gazda Bože, gazda Deki, gazda Sima
šta da kažem kad pozovu
šta da kažem svima njima
ali ipak mi se svidjela ideja
ma sigurno će biti na Đaleta dileja, a
možda će zbog njega mnoge žene da polude
hm...da vidim šta bi mogao da bude
direktor, ministar, precednik vlade
pevač ili glumac ili voditelj Grand parade
navijački fanatik ili vrhunski futbaler
al sigurno će biti veliki švaler

Tata treba da častiš
nije u redu radost da se krije
meni prvo pa muško
tebi treća sreća malo li je

Tata, treba da častiš
posao može ma i mora da čeka
kad mali Đole poraste
ljubi ga majka bi će kralj diskoteka

Čekaj, stani mali Đogani
op, op
ma sigurno će biti na Đaleta dileja

Tata...bi ću tata ja, tatatatatata... 2x
_________________________________
Tata treba da častiš
nije u redu radost da se krije
meni prvo pa muško
tebi treća sreća malo li je

Tata, treba da častiš
posao može ma i mora da čeka
kad mali Đole poraste
ljubi ga majka bi će kralj diskoteka... 2x
_________________________________
Čekaj, stani!















< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (18)
Prosinac 2006 (15)
Studeni 2006 (17)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

O meni i mojim frendovima i neke gluposti...

NAJJEBENIJA STVAR.....*PUCA ME U HERC*.....
Godina nova-Srećko Savović


Tačno u ponoć kad kazaljke se spoje
umjesto amin reći ću ime tvoje
hiljadu milja da si ti daleko
značeš da voli i da te čeka neko

Ref.
Godina nova, svi nešto žele
ja molim Boga, da mi tebe
samo za mene čuva
godina nova, svima donese sreću
u novo ljeto ja bez tebe neću
tačno u ponoć iskreno i od srca
želim da tvoje srce za mene kuca

Tačno u ponoć kad radost svijetom krene
ti jednu želju poželi za mene
kako mi trebaš, jako i neizmjerno
kol'ko te volim, neka ti kaže nebo

Godina nova, svi nešto žele
ja molim Boga, da mi tebe
samo za mene čuva
godina nova, svima donese sreću
u novo ljeto ja bez tebe neću
tačno u ponoć iskreno i od srca
želim da tvoje srce za mene kuca

Godina nova, svi nešto žele
ja molim Boga, da mi tebe
samo za mene čuva
godina nova, svima donese sreću
u novo ljeto ja bez tebe neću
tačno u ponoć iskreno i od srca
želim da tvoje srce za mene kuca

...** Pjesma je prava j3b3n!c@ !!!** ...


GORAN, ljubavi moja jedina najdraža, volim te više od svega...tak mi fališššš, jedva čekam da dojdeš da te mazim i da te poki$am*! VOLIM TE MAJKE MI! Želim s tobom bit 4ever...zapamti to!!! Bubek moj mali slatki...joj kak te obožavammmmhmmmm***....pusekkk!!!


...*zovu me*...
(Najčešće) Mila..., dečko me zove bubek

...*pohađam*...
Srednju strukovnu školu, kozmetičar

...*izgledam*...
-prirodna smeđa kosa
-jedno oko smeđe, jedno smeđe-zeleno
-visoka 173cm
-srednje građe


...*izlazim u*...
Najviše Majestic i tu i tam koji disco...

...*hobi*...
-surfanje po netu
-najviše izlasci u grad
-slušanje muzike
-žlabranje na mobitel il' telefon blabla
...i tak...


...*horoskop*...
Strijelac al' inače djevica, hehe rofl...

...*naj boja*...
Bijela, crna, plava, srebrna...

...*dečko*...
Imam dečka Gorana već pol godine i više...
...jako ga VOLIM i on to jako dobro zna!! kisscerek
...ima smeđu kosu, oči između plave i zelene boje, mršav je, trenira nogomet, brzo poživčani...


...*slušam*...
Black Eyed Peas, Shakiru, Beyonce, Prljavo kazalište, Connect, turbo folk:Ceca, Seka, Kitić...sve po malo...

...*stil oblačenja*...
Kako kažu (skoro) svi, šminkerski, mladenački, casual stil, ponekad sportski...
...po ljeti najviše nosim haljine i minjake, kaprice, a traperice baš ne volim previše...kaj ćeš!!


MOJE NAJ, NAJ, NAJ FRENDICE:
Berny, Barbara(Bara), Valery, Martina, Ivana, Mirna, Ema, Ida, ...
BERNY:upoznala sam ju kad sam bila 5.razred, ona je baš suuuper...zaljubljena u jednog dečka...
VALERY:nju poznam od 1.osnovne...idemo sad skupa i u srednju...jako lepo pjeva i čaga, daje super savjete, ma to vam je jedna luda babača koja se non-stop kehelji!
MARTINA:nju isto poznam od 1.osnovne, jako je dobra i iskrena, zaljubljena do daske...!!!
IVANA:trio:Valery, Martina i Ivana su išle s menom od 1.osnovne pa do 8, jedino Valery je otišla krajem 4.osnovne...Ivana je jako zacopana u jednog tipa, iskrena je, zgodna je...
MIRNA:nju sam upoznala u 1.srednje, jako je dobra i iskrena, voli pomagati drugima, uvijek je tu kad ju trebaš...hobi joj je sakupljanje flašica i nošenje u Konzum...to vam je ko jedna plaća...hehe...ma zakon je ona...jako voli plesati!
BARBARA:nju sam također upoznala u 1.srednje...počele smo se jako družit sad u 2.polugodištu 1.razreda...full je ok, ona mi je baš supić!!


BEAUTIFUL LIAR:BEYONCE FEAT.SHAKIRA

Ay, Ay, Ay
Nobody like being played
Beyonce, Beyonce
Shakira, Shakira (hey)

He said I'm worth it, his one desire
I know things about 'em that you wouldn't want read about
He kissed me, his one and only (yes) beautiful liar
Tell me how you tolerate the things that you just found out about

We'll never know
Why are we the ones who suffer
Have to let go
He won't be the one to cry

(Ay) Let's not kill the karma
(Ay) Let's not start a fight
(Ay) It's not worth the drama
For a beautiful liar
(Oh) We can laugh about it
(Oh) It's not worth our time
(Oh) We can live without him
Just a beautiful liar

I trusted him, but when I followed you, I saw you together
I didn't know about you then 'till I saw you with him again
I walked in on your love scene, slow dancing
You stole everything, how can you say I did you wrong

We'll never know when the pain and heartbreak's over
Have to let go
The innocence is gone

(Ay) Let's not kill the karma
(Ay) Let's not start a fight
(Ay) It's not worth the drama
For a beautiful liar
(Oh) We can laugh about it
(Oh) It's not worth our time
(Oh) We can live without him
Just a beautiful liar

Tell me how to forgive you
When it's me who's ashamed
And I wish I could free you
Of the hurt and the pain
But the answer is simple
He's the one to blame

(Ay) Let's not kill the karma
(Ay) Let's not start a fight
(Ay) It's not worth the drama
For a beautiful liar
(Oh) We can laugh about it
(Oh) It's not worth our time
(Oh) We can live without him
Just a beautiful liar


MMagical
IInspirational
LLuscious
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Ljubavna pjesma
Da li se sjećaš one noći davne,
Da li se sjećaš naše klupe stare.
Živjeli smo samo jedno za drugo,
Noćima pričali dugo..dugo.
Zakleli smo se u ljubav vječnu,
Željeli ništa samo sreću...
Da smo zajedno,jedino je bilo važno,
Znao si me grliti noćima snažno...
Mjeseci su nam prolazili kao minute,
Rješavali smo skupa sve nevolje i muke.
Tada je došla ona i uzela te od mene,
Ja sam za te postala djevojka iz sjene.
Sve si zaboravio u jednom trenu,
Naše dane i našu ljubav vječnu.
Ti si ljubio nečije usne druge,
A ja plakala noćima od tuge.
Uspomene i dalje čuva srce moje
kao i tvoje,
Znaj voljet ću te vječno,kao i ti mene,
I nitko neće izbrisati te naše uspomene...
By:Iva(na)






Welcome To My Life-SIMPLE PLAN


Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place?
Like somehow you just don't belong
And no one understands you
Do you ever wanna runaway?
Do you lock yourself in your room?
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming

No you don't know what it's like
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life

Do you wanna be somebody else?
Are you sick of feeling so left out?
Are you desperate to find something more?
Before your life is over
Are you stuck inside a world you hate?
Are you sick of everyone around?
With their big fake smiles and stupid lies
While deep inside you're bleeding

No you don't know what it's like
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life

No one ever lied straight to your face
No one ever stabbed you in the back
You might think I'm happy but I'm not gonna be okay
Everybody always gave you what you wanted
Never had to work it was always there
You don't know what it's like, what it's like

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like (what it's like)

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life
Welcome to my life
Welcome to my life


Baš uvijek te volim...

Volim te… i kada ne ispuniš moja očekivanja...
Volim te… i kada si smotan...
Volim te… i kada si neorganiziran...
Volim te… i kada ništa ne stižeš…
Volim te… i kada nisi siguran u ono što želiš...
Volim te… i kada nemaš petlje
Volim te… i kada si zaražen virusom koji ti ne dozvoljava
da ono što bi htio i što si počeo završiš,
koji ti nikako ne da, da dovedeš stvari na svoje mjesto...
Volim te… i kada nisi siguran da ćeš se promijeniti...
Baš uvijek te volim.
Uvijek ćeš biti dostojan moje ljubavi,
pa i onda kada više nemam strpljenja.
Uvijek ću vjerovati u tebe,
u to da ćeš jednom prkosno reći što želiš,
i krenuti putem kojim te vodi srce.
Uvijek ćeš biti dio mene i mog života.

ROĐENDANI MOJIH FRENDOVA I FRENDICA I BLIŽNJIH:

Berny 09.08.1991.
Ida 31.12.1992.
Ema 06.08.1991. (?)
Ivana T. 16.07.1991.
Mirna 19.04.1991.
Ja 22.11.1991.
Goran 08.03.1989.
Mama 28.09.1965.
Mario(Vale brat) 18.12.1987.
Marta 09.11.1992.
Martina 14.11.1991.
Marko 04.03.1991.
Valerija 29.07.1991.
za druge ne znam, napišite u komentare...heh!



Hodam našim ulicama...
ove noći idem sama...
bojim se okrenuti...
jer je oko mene svuda tama...
Sjedim na onoj klupici...
u onome malenome parku...
tiho ispustim jednu suzu...
malenu, onako žarku...
Vrela suza na usni je stala...
jer ne znam gdje je noćas sreća moja mala...
ponovno sam pustila suzu malenu....
koja je sa mog lica izbrisala tugu sakrivenu....
Srce me boli...
ove noći nemam mira....
jer...
osjećam da neka druga...
tvoju ruku dira.....
Noćas sam sama...
...i ljubavne stihove ti pišem...
jer...
bez tebe srećo...
ne mogu da dišem....
Gdje si nestao...
kuda si otišao...
kojoj djevojci si srce pružio...
koja je ta...
kojoj si podario...
te nježne rijeći dvje...
kojoj si rekao...
Malena,volim te...
Kome si noćas toplinu pružio....
kojoj si svoju ljubav obećao...
sa kojom si noćas....
potonuo u duboke sne....
sa kojom si odlučio...
dijeliti sve...
Maleni...
moje misli noćas odlaze k tebi...
jer želim da znaš...
da drugog...nikad nisam...
poželjela sebi...
želim da znaš...
da češ mi srušiti sne...
ako mi kažeš...
Mila...ne volim te...
Zašto noćas nemam mira...
zar mi tvoje srce nešto skriva...
zašto osjećam...
...da ljubav nam se ruši...
zašto taj teret...
moram nositi na duši...
Zar si negdje sa drugom sretan...
dok ja pišem ove bolne rijeći...
zar me zbog toga boli srce...
...i suze ne prestaju teći...
Srećo...
da li to samo sanjam ja...
da sam sa tobom sretna...
...i da se nalazimo daleko od sviju...
i da se tome...
naše usne slatko smiju...
Da li je sve to samo...
dio jednog predivnog sna...
sa kojim je moja duša očarana...
da li je sve to samo...
jedna od mojih želja...
koja mi se ostvarit nikad nije htjela...
Ne...ova moja ljubav...
iskrena je i čista...
možeš da ju vidiš...
u mom se oku blista...
moje oči govore...
koliko značiš mi...
i da si moja sreća...
jedino ti...
Tvoj zagrljaj...
nedostaje mi i ove noći...
bez tebe u duboke sne...
neću moći poći...
tvoja mi blizina jako fali...
...fali mi...
jedan poljubac mali....
Meni treba malo ljubavi...
malo sreće i topline...
meni treba jedna osoba...
...i jedno predivno ime...
To ime pripada tebi...
i donosi ponos meni...
tvoj pogled mi je tako lijep...
mogli bi proći cijeli svijet...
Gorane...
...i u dobru i u zlu...
budi uvijek uz mene...
jer...
ti si čovjek kojeg...
želim zauvijek kraj sebe...


Pjesmice:
**Umjesto mene zajebao si sebe,
ja sam se snašla i sebi drugog našla!
Ja nisam cura koja za dečkima suze lije,
a nisi ni ti faca da imaš DVIJE...!!!**

**When somebody hurts me,
I don't cry...
I just say: ''fuck you and die''!!!**

**I kada sve riječi svijeta presude,
ti ćeš i dalje biti dio moje duše
i kada zvijezde prestanu sjati moje će usne samo tvoje zvati,
i kada ti zaboraviš na mene,
ja ću se uvijek sjećati TEBE!!!**

**Kad me netko pita, što mi je draže, život ili ti?
Ja ću reći život!
Ti češ se naljutiti i otići i nikad nećeš saznati da moj život si ti!**

**Ništa ne traje vječno-moja je ljubav prema tebi iznimka!**

**Voljeti je lijepo, voljeti je lako,
ali voljeti kao ja
ne može svatko…
Koliko te volim, to se teško piše,
jer svaki trenutak ja te
volim još više.**


KIHALICA

01.00-01.30- telefonirati ćete
01.30-02.00- danas će te poljubiti
02.00-02.30- bit ćete skupa ako se nađete
02.30-03.00- razočaranje
03.00-03.30- čeka te velika promjena
03.30-04.00-sviđaš mu se
04.00-04.30- sudar
4.30-05.00- frendica će te iznevjeriti
05.00-05.30- imaš suparnicu
05.30-06.00- imati ćeš iskrenu prijateljicu
06.00-06.30- zakazat će ti sastanak
06.30-07.00- na kraju ćeš biti sretna
07.00-07.30- voli te novi dečko
07.30-08.00- na tebe misli smeđi dečko
08.00-08.30- pismo
08.30-09.00- biti ćeš cijeli dan sretna
09.00-09.30- nezaboravno te voli
09.30-10.00- crni dečko misli na tebe
10.00-10.30- biti ćeš mu cura
10.30-11.00- svađa
11.00-11.30- plavi dečko luduje za tobom
11.30-12.00- frendica ti je povjerljiva
12.00-12.30- netko misli na tebe
12.30-13.00- želi da hodate
13.00-13.30- misli na tebe jer te ludo voli
13.30-14.00- povjerit će ti se
14.00-14.30- mrzi te
14.30-15.00- neočekivani uspjeh
15.00-15.30- zabavljat ćete se
15.30-16.00- netko vam želi zlo
16.00-16.30- vjeran ti je
16.30-17.00- sutra ćeš biti sretna
17.00-17.30- sretan je onaj ko te voli
17.30-18.00- prati te sreća
18.00-18.30- sviđaš se onom na koga misliš
18.30-19.00- nikad te neće zaboraviti
19.00-19.30- samo tebe voli
19.30-20.00- očekuje tvoju ljubav
20.00-20.30- reći će da te voli
20.30-21.00- samo se poigrava s tobom
21.00-21.30- pozvat će te na rođendan
21.30-22.00- užasno mu se sviđaš
22.00-22.30- sanjao te
22.30-23.00- želi voditi ljubav s tobom
23.00-23.30- otkači se od njega
23.30-00.00- obožava te
00.00-00.30- stalno ide za tobom
00.30-01.00- želi da zauvijek ostanete zajedno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Youtube.com
MARTINA
TEA
CAFA
DANY
IVANA
LADIKA
TAJANA
VALERIJA
TEA

CAS(C)ADA:EVERYTIME WE TOUCH
(ne znam najti apostrofe)

I still here your voice
when you sleep next to me
I still feel your touch
in my dreams(my dreams)
Forgive me my weakness
but I don t know why
Whithout you it s hard to survive
Cause everytime we touch
I get this feeling
and everytime we kiss
I swear I could fly
Can t you feel my heart
be fast
I want this to last
need you by my side
Cause everytime we touch
I feel the static
and everytime we kiss
(arif) on the sky
Can t you hear my
hear beat so
I never let go
want you in my life
Your arms are my castle
your heart is my sky
They wipe away tears
that I cry(I cry)
The good and the bad
times we ve been
through them all
you make me rise
when I fall
Cause everytime we touch
I get this feeling
And everytimewe kiss
I swear I could fly
Can t you feel my heart
beat fast
I want this to last...
need you by my side
Cause everytime we touch
I feel the static
and everytime we kiss
I reach for the sky
can t you hear my heart
beat so...
I can t let you go
want you in my life
Cause everytime we touch
I get this feeling
and everytime
we kiss I swear
I could fly
Can t you hear
my heart beat fast...
I want this to last
need you by my side



PONOVO-NATAŠA BEKVALAC

Kriva sam pred Bogom i pred ljudima
takva mi je sudbina
ne misli da ponosna sam na to
sto nisam andjeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al' samo tebi sanjam
da se vratim ponovo

Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam

Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas

Ponovo, ponovo
pred tobom gresna stojim
ponovo, ponovo
za tvoju ljubav molim

Evo me slobodno mi kazi ne
zaboravi me ili se navikni
da nemam krila
ni kad nisam bila andjeo


KAD POGLEDAŠ NA SAT...

01:01- Prati te ljubav
02:02- Srest ćete se
03:03- Jako te voli
04:04- Nikad te neće zaboraviti
05:05- Zaljubit će se u tebe
06:06- Poljubit ćete se
07:07- Pomirit ćete se
08:08- Vara te
09:09- Obožava te
10:10- Plavi dečko te voli
11:11- Crni dečko te voli
12:12- Nikad te neće preboljeti
13:13- Želi tvoj poljubac
14:14- Dogodit će se nešto loše
15:15- Dogodit će se nešto dobro
16:16- Ubrzo će te prekinuti
17:17- Želi da se nađete
18:18- Netko koga ne poznaješ te voli
19:19- Netko koga mrziš te voli
20:20- Ljubomoran je
21:21- Predložit će ti nešto lijepo
22:22- Želi ti poslati sms
23:23- Želi te nazvati
00:00- Želi sex(uuuu baby come on)


Teriyaki Boyz Lyrics - Tokyo Drift (Fast & Furious) Lyrics


I wonder if you know
How they live in Tokyo
If you see me then you mean it
Then you know you have to go
Fast and furious (Drift, Drift, Drift)
Fast and furious (Drift, Drift, Drift)
(Repeat)

(Japanese verse)
Rasha ii, omachito sama
kenso mamiro konoma chinoenso dama
tamama ichii do itsu eoi de
sikayju miryu suruhudoni ko kana
Japan, Ichiban
Jump around sawchirono deban
Teriyaki Boyz in the place to be
he said intyaro kai in VIP

many many diamonds danglin
Bag full of money we stranglin
Hate me, fry me, bake me, try me
All the above cuz you can't get in
I don't want no puro buremu
Because muy professional
Make you, shake you, ketsu (Thank you!)
Haters take it personal

(Japanese verse)
like kakanada tai tets o now
drop it on lets go now
na nachima mai nimits o
lets not chiki chima over
wets go nets go
tsuhilohilo over every color
esgo esgol
ju waktu chunai niikro
new waksu itsukunai pingpoi

(Chorus)
I wonder if you know
How they live in Tokyo
If you see me then you mean it
Then you know you have to go
Fast and furious (Drift, Drift, Drift)
Fast and furious (Drift, Drift, Drift)

(Japanese verse)
HI. Wakashteruya
Boyz. ateyuma kitobas
noise. manshij kitemas indaghe
tow banow gazmo windemas
beyshiku wasupplies
de. majmanchika abunai
te. ninjehu kenjahu
dakido geisha
all on the rocks say
karanosha

Should see me in the parking lot
7-11 is the spot
Fights with wings and shiny things
And lions, tigers, bears, Oh my ride
We're furious and fast
Super sonic like JJ Phat
An' we rock cuz the wheels are fly
Can't be doubt with a baseball bat

(Japanese verse)
like kakaru a
kiyo koto sa
matata in dey soki sayk yo
ingosipta sh*to fokusai
tekimatzailo kwanzai
fola kwanza
fara daka bumotosto
dojidas score four points
from far east coast to
dosi sai
watashi no kansito

(Chorus)
I wonder if you know
How they live in Tokyo
If you see me then you mean it
Then you know you have to go
Fast and furious (Drift, Drift, Drift)
Fast and furious (Drift, Drift, Drift)

(Japanese verse)
ya, ichipa mayni chito kitong kitas
hito aylam tobi tobida
mueruyo sh*to bochi bochi na
kuma nigi dasusu kochi kochi eh
hito a puro do resow
machu subetenu rekong
mechakari mundantesha
fu guchaw chan
fast an furious

It's gotta be the shoes
Gotta be the furs
That's why ladies choose me
All up in the news
Cuz we so cute
That's why we so huge
Harajuku girls know how i feel
They respect i keeps it real
Not a Chinaman cuz I ain't from China man
I am Japan man

(Girls Talking) You see him come and go out of the black Benz SLR.
I wonder where he get that kind of money?
Don't worry about it.
Lets Go

(Chorus)
I wonder if you know
How they live in Tokyo
If you see me then you mean it
Then you know you have to go
Fast and furious (Drift, Drift, Drift)
Fast and furious (Drift, Drift, Drift)


nedjelja, 22.07.2007.

Điz$sss$SSS$sss$ loooodiiiiilooooo!!!

Hello, hello !!
Ke pa mai kod vas? Kod mene sve po starom..valjda..nut
Jučer sam bila na praksi..bilo je ok..došla sam doma oko pol 2 pa sam trebala iti kod tete al sam onda otišla kod Martinike na sunčanje...bile smo:ja, ona i njezina polusestrična Martina (Čuka)..kad smo se malo posunčale smo išle prek na dvorište kod Čuke se "brčkati" u neku veliku kantu...a jesmo nore zujorofl! Ja sam imala crni badić na vezanje...cure su mi stalno skidale gaće, ja sam ponorela!! I malo su mi gornji dio otkopčavale...nije bed, ja sam rekla:ak očete ja vam pokažem svoje sise pa vi gledajte ionak me niko ne vidi...vidiš ide njezin deda...ja brzo pod vodu, sva sreća nije me videl, onda nas je polijal s mrzlom vodom...jooooj!! Onda sam ja Martini skidala gaće...ma smijeh živi...veli Čuka Martini:tak si bijela kaj bi trebala reklamirat Vindiju, onda: tak si bijela ko onaj sprej za prozore za Božić...ja sam krepavala od smeha rofl rofl, stalno su jedna drugu podbadale...ajmeee...zujo!! Onda je Čuka otišla doma jesti jer ja bila gladna, a ja i Martina kod nje u kuću...oprale smo si kosu, zbrijale, tuškale...ma bile smo spremne za van tek oko 19:30, a spremale smo se od 18h...lud malo nenormalno al kaj ćeš! Trebale smo iti u Dravsku poljanu na Duška Kuliša...al na kraju nismo išle neg smo išle u Majestic...tam su nam čak dali piti...ne, nisu pitali za godine kaj je jako veliko čudo...i lepo nam dali juice votku...opće nam nije naplatil..cool thumbup za badava mi pile...pijandure, hehe...moš mislit!! Tam su došle Ivana, Tea, Nela, Ladika...sve smo išle čagati...onda je Ladika otišla, u 22:30 je došla Martina kao po mene al ja nisam htela iti u park, jer kaj pa bum tam?!lud Onda sam rekla Martini da ide dole densati, pa nije htela al ju je Dany odvlekla...Martina je plesala ko usporeni film...vidla sam i Buhićku...rekla mi je da sam se jako promjenila...ja nju pitam:u čemu?izgledu? Ona veli:da sam promjenila stil oblačenja...veli da sam postala jako velika šminkerica...pa uvijek sam i to bila...mislim nisam ja neka barbie lutkica al se oblačim šminkerski...kaj, imala sam bijele hlače do koljena na kojima piše miss cobra...jeate kak cool...jednu novu majicu s dekolteom i golim leđima naboranu i bijeli remen...meni je to baš lepo...rekla je Buha da bu ona možda otišla u šminkiće...ja velim njoj:pa daj odi...al sad nosi starke...ko zna...jednog dana valjda bude...onda mi je Martina nadjelila komplimente:da se lepo oblačim...da bi htela imati usne kakve imam ja, pa da kak se tak lepo mogu našminkati...ja sam ostala paf!...pa ok, valjda je tak kak ona priča...posle smo išli u park, pa kod Martine doma, pa nas je njezin tata vozil u Mc Donald's da si kupimo nekaj za jesti jer nam je krulilo u trbuhu...kupili si mi to i drito kod Martinine bake di sam išla prespavati kod nje...bile smo budne negde do 02:30 pa se meni počelo spati...bebica mala...lud, meni Martina veli:pa tebi se uvijek spava kad spavaš kod mene...a jebajga!!roflnut
Ujutro me Martina zbudila....glooopača...šalim seeee...snimala se s mobačom kak spim...hehe...loodačaaa!!!
Onda me išla otpratit do Bronxa, a ja nastavila dalje svojim putem...došla doma...na komp...hodala sam u gaćama i majici...kad ono dojde u stan mamin dečko, ja sam tak zavrisnula, pokrila sam se s jastukom, al nije me videl, brzo sam se oblekla...jesam brzzzZZZzzzaa, kaj ne? Sad moram iti ručati-stara mi tu smrdi s lukom- a fuuuuuujjjj!!! Popodne idem kod tete i onda možda kod Berny (moram ti nekaj reći), ništ mi se ne javlja...baš bi htela iti kod nje...ak nepem kod nje, pem kod Martine na sunčanje...sutra opet praksa...idem sam ručak zoveee...njami
Pooosaaaa svima, pogotovo bubeku...vojim te...ki$s$ kisscerek

OČU PUUUNO KOMIĆAAAA!!!!yes



| CoMeNtIrAj (36) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.