Indijanka vegetarijanka

16.05.2016., ponedjeljak

Okrutnija

Okrutnija moraš biti
zube pokazati
pogledaj svijet
ubij, ukradi, udri
odsijeci, presijeci
istuci,
a ti
a ti
sa svojim
finima manirima
kuhanim krumpirima
nježnim dodirima
ne pašeš
ne pašeš
šta sereš
šta sereš
stalno
stalno?
Odjebi!
Makni se
skloni
pregazit će te
silovati
iskoristiti
kao krvavi odrezak
slistiti.

Da, da,
okrutnija moraš biti
pridruži se ovoj sviti
lakše je, lakše,
ljepše je, ljepše
gaziti
nego
biti gažen.
Svijet u kojem
postoji
ja, ja, ja,
samo ja i ja
i ništa više,
pohlepa je čar
skromnost čmar.
Okrutnija, okrutnija
dijete, okrutnija!
Svijet je zatvor
čovjek zlotvor
nema otvora
za bijeg.
Il' se prilagodi
il' umri!

Oznake: okrutnost, poezija, pjesma


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.