Indijanka vegetarijanka

18.03.2015., srijeda

7,000 životinja po čovjeku

Prema stranici Vegetarian Calculator, prosječna osoba za vrijeme svog životnog vijeka pojede oko 7,000 životinja. To je dakle prosjek. Neki pojedu i više. Znatno više. Priznajem, u početku mi se brojka učinila nekako premalenom, ali kada sam više počela razmišljati o njoj, zapravo mi se čini stravično velika. Jer je po čovjeku. Po jednom čovjeku. To je 11 krava, 27 svinja, 30 ovaca, 80 purana, 2.400 pilića i 4.500 riba. Veganskom dijetom se pak spasi 95 životinja godišnje, kažu.

Ako i sami ne jedete meso, možete na ovoj stranici izračunati koliko ste životinja spasili:

http://vegetariancalculator.com/

Meni je, primjerice izašla brojka od 1,616 životinja.

Međutim , je li ovo nešto oko čega bih se trebala radovati? Ni najmanje. Nekako mi zdrav razum govori da, usprkos vegetarijancima i veganima pa čak i velikom broju gladnih na ovo našoj Zemlji, uzgoj životinja za hranu neprestano raste. S jedne strane hrana se nerazumno troši i baca, a s druge ima gladnih, kao da se sve vrti u krug u kojem se ne zna gdje je početak, a gdje konac. A u svemu tome brojke nisu toliko bitne već patnja… patnja koja je tu posvuda oko nas i ponekad se čini da se može grabiti utovarivačima.

Oznake: Životinje, konzumacija, prosjek, 7000


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.