Indijanka vegetarijanka

22.04.2014., utorak

Avatar

Iako sam već pogledala 'Avatara', za vikend sam ga sa zadovoljstvom pogledala još jednom. Ekologija i domorodačko stanovništvo, tema kao stvorena za mene. Iako je film u mnogim dijelovima tipično holivudsko ostvarenje te ima tipičan happy end, ipak se radi oo mnogo boljem filmu od većine holivudske produkcije, barem prema mom mišljenju.

Ono što mi se posebno svidjelo jest rečenica koja se često ponavlja, a glasi: 'Vidim te.'

Koliko jedni druge doista vidimo iako živimo blizu, zabijamo se jedni u druge, taremo jedni drugima ramena? Koliko smo doista prisutni? Koliko slušamo dok nam se netko obraća? Koliko smo susretljivi? Zašto je lakše uvijek pokriti se ušima preko glave nego doista vidjeti? I najgore od svega – zašto očekujemo da će nas drugi vidjeti kad mi ne vidimo njih?

Oznake: Avatar, vidim te


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.