Indijanka vegetarijanka

07.04.2014., ponedjeljak

Preživjeh medvjeđi luk

Medvjeđi luk je samonikla jestiva biljka koja ima mnogo C vitamina i u principu je zdrava namirnica. Međutim, lako se može zamijeniti s nekim otrovnim biljkama, barem tako piše u mojoj enciklopediji. A kada tako piše, onda ja to ne jedem. Međutim, susjedica mi preko ograde prebacila punu posudu medvjeđeg luka i veli: 'Probaj!' i 'Uzmi si koliko hoćeš!' Raspravljamo, njuškamo, frčemo listove pod prstima, biljka doista ima intenzivan miris po luku… I tralalalala… probam ja. Okus sliči na sirovi poriluk. Veli, jeli su ga i jučer i danas i svi su još uvijek živi. I tako i ja sebi uzmem punu posudu tog medjeđeg luka i evo ima par dana da sam ga jela, i živa sam još uvijek. Eto, preživjeh prvi medvjeđi luk u svom životu, ali da ću ga brati sama… Hm, pa to još uvijek ne znam… vidjet ćemo.

Oznake: medvjeđi luk, samoniklo bilje


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.