Indijanka vegetarijanka

16.12.2013., ponedjeljak

Otac i kći vegetarijanka

Čitam članak o ocu čija je kći odlučila izbaciti meso iz svoje prehrane, a on je o tome napisao članak. Ona ima devet i pol godina i rekla mu je jednostavno sljedeće: 'Tata, ja više ne želim jesti meso.'

Tata se odmah zapitao što je učinio krivo. Pitao se je li joj davao da jede previeše sjemenki, voća i povrća. Onda joj je pokušao dati meso s 'organskih farmi', dakle s mjesta gdje se prodaje priča da rastu sretne životinje prije nego se ubiju. Ni to nije prošlo. Malena jednostavno ne želi jesti meso i točka.

Pitam se, pitam, što bi bilo da moj sin svom tati kaže da neće jesti meso. Rat, u najmanju ruku. I ovako, kad nekad odbije sveti gral – meso, dolazi gotovo do rata neslućenih razmjera, a mama je ta koja je 'za sve kriva'.

Evo što ovaj tata s početka priče kaže o svojoj curici:

'Sve ovo je drugačije, tražiti dio puzzle koja se zove obiteljska večera, i to ne svaki dan jer zajedno jedemo nekoliko puta u tjednu. Ovo nije zato jer je moje dijete izbirljivo. Moje najstarije dijete zapravo je pažljivo i ja nemam na to ništa reći nego da je luđački poštujem te ću učiniti što god mogu da je podržim i divit ću joj se. Vidite, ona je osoba kakva sam ja oduvijek želio biti. Ja to ne izgovaram prečesto jer je ne želim opterećivati očekivanjima…

…Čast mi je biti svjedokom njezinom životu i poslužiti je s tanjurom punim voća i povrća i, ako to bude htjela, i mesnim odreskom, bez da je osuđujem za to.'

Cijeli članak na:

http://www.huffingtonpost.com/jeff-bogle/raising-a-vegetarian-chil_b_4273051.html

Oznake: otac, kći, vegetarijanstvo


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.