Indijanka vegetarijanka

28.10.2013., ponedjeljak

Evo jeseni, evo zmija

Već sam pomislila ovu godinu, 2013. nazvati godinom bez zmija. Naime, nisam nijednu vidjela ove godine iako ih redovito vidim u svako proljeće i ljeto. Ali, 'o'š vraga. U subotu u šetnji, sunce se raširilo i ugrijalo, a na šumskom puteljku – evo ti zmije. Nije joj bilo dovoljno toplo pa je samo ležala, raširila se i uopće se nije prepala ni mene ni pasa. Zaobišla sam je u širokom luku. Zmija je jedina životinja koje se bojim i oči mi narastu kao dvije lopte čim je vidim… i bris kući koliko me noge nose, netko bi pomislio da zmija može trčati kao konj kad bi me vidio kako bježim pred njom. Radilo se samo o sljepiću, neki ga i ne svrstavaju u prave zmije, ali meni je to sasvim dovoljno za bijeg.

Oznake: zmije, jesen


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.