Indijanka vegetarijanka

23.05.2013., četvrtak

Mara buba

Usta su moja minobacač
buba je Mara
Mara je buba.
Bubamara.
Bubamara ispucana iz mojih usta.
Mara je buba koja je odletjela
daleko, do vode,
ali prepala se za sebe
ne želi se utopiti
ne želi se mučiti
po vodi hodati
u vodi zagrcnuti
i vratila se
na moju ruku.
'Sigurnije je ovdje',
došapnula mi je
Mara buba
Bubamara.
Raširila krilca
protrljala rilce
protegla noge
i zijevnula sasvim sitnim zijevom
na današnji oblačan dan.
Najradije bi ga pojela
kao ja kocku čokolade.
Mara buba
na mojoj ruci
premišlja
razmišlja
zijeva (opet)
donosi odluke
pa ih odbacuje
na nozi poput zrnca peluda.
Pa kaže:
'Ja sam metak, mina
izbačena iz tvojih usta
želim se vratiti natrag,
zima mi je
u ovaj svibanjski dan
to je čisti atak
na moju želju za toplinom.'
Ne želim Maru bubu u ustima,
uostalom, sve je pobrkala
ta samo sam zijevala.
Srećom, upomoć mi pritekne vjetar
svibanjski, proljetni, veseo i nestašan
pobere Maru bubu u kovitlac
i natjera je na let
a mene pomiluje po obrazu
nasmije mi se zelenim listom
kojeg zakovitla ispred mog nosa
i nestane u sunčevoj zraki
i on
i Mara buba,
bubamara.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Oznake: BubaMara


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.