Indijanka vegetarijanka

15.05.2013., srijeda

Kapljica na listu

Kapljica sam na listu
otvoreno gledam oko sebe
drugi na me pišaju
gaze me, ne primjećuju.
Kapljica sam na listu
loptica od vode
suza, rosa, kiša.
Sve sam to.
Posjećujem listove
gladim ih, ljubim,
oni me sišu
piju me.
Kapljica sam na listu
vesela i nevesela
nastajem s nevremenom
nestajem sa suncem
Penjem se u oblake
i letim, letim
gledam svijet oko sebe
ljubim ga i kudim,
a on me upija
upija, upija
kao sok kroz slamku
kao brazda na suhoj zemlji.
Kapljica sam na listu
danas sam tu,
a već sutra me nema.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Oznake: kapljica, list


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.