Indijanka vegetarijanka

10.01.2013., četvrtak

Ne ubij

Imala sam priliku razgovarati s jednim Indijcem. Istaknuo je da je vegetarijanac pa sam ga pitala je li to zbog vjere ili nečeg drugog. Rekao je da je zato jer ne želi da životinje pate. Onda sam mu rekla da ni ja ne jedem meso, ali i nastojim izbjegavati mliječne proizvode i jaja jer životinje jako pate i u toj industriji. Rekao je samo: 'OK, good.' Onda sam rekla da ljudi ovdje jedu puno mesa. Pod 'ovdje' mislila sam na Hrvatsku, ništa šire. On je rekao da zna da kršćani jedu jako puno mesa.

Tu sam se zamislila. Doista je tako. Kršćani (uz muslimane) općenito jedu jako puno mesa. Pa kako to? A sve je puno priča o ljubavi, suosjećanju, oprostu… a s druge strane se ubijaju najneviniji od nevinih samo zbog trbuha. Osim toga, prva je božja zapovijed: 'Ne ubij.' Zašto svi misle da se to odnosi samo na čovjeka?

Oznake: vjera, meso, vegetarijanstvo, ljubav, suosječanje


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.