nedjelja, 17.09.2006.

MOJ DJED

NAJLJEPSA PRICA NA BLOGERU. HR


Image Hosted by ImageShack.us

metanoia. bloger.hr

Ja sam mali Ivan, imam dva mjeseca.Moj djed*metanoia* me često drži na sebi dok piše blog. Kako ja ležim na njemu moje uho i moje srce su naslonjeni na njegovo srce. Onda ja čujem sve što on misli dok piše. Mi maleni to možemo. A dobar je moj djed. Ima dobre prijatelje. Ja se bojim one doktorice, tete Dixi, a bojim se i tete Bonnisime, ali dok ja krenem u školu, valjda će se popraviti, neće biti stroga. Najviše volim dok djed čita Voltija. kako bi se ja igrao s njim, ali dok ja narastem, on će ostariti. Djedu srce jače tuče kad čita onog barbu bagrema. Ne znam zašto. To su samo neke čudne riječi, a nemaju nikakvo značenje. A možda ću kad narastem razumijeti to. Ako vi ne vjerujete da ja čujem svoga djeda, pitajte one tete, indigo i dobar duh. Moj vam djed voli glazbu, i mi je slušamo svaki dan. Barba take ima tako dobre pjesme, kad moj djed ide na njegov blog, u srcu mu je uvijek znatiželja. On kaže kako je barba Željko najbolji čovjek, a šteta je što ne može hodati, ali bar se vozi u kolicima. Brrrr...blago njemu. Dobri su njemu svi, čujem ja to u njegovom srcu, a njegovo srce se najviše ispuni kad čita barba tišinu i tetu tajnu. Ne znam zašto, ali drago mi je zbog djeda. Voli i barba bigera, ogimena, groznoga i sve druge. Zašto se on zove grozni kad nije grozan. Baš je dobar. I teta Barbara je dobra, i ona teta što je čas dupin, čas leptir, nju volim dva puta.
Kad sam vam još mali, ne razumijem ljude, ali razumijem srce moga djeda, i to mi je dovoljno.
Sad će mi mama doći pa ću papati, a djed mora popraviti baki perilicu za rublje. Pa-pa svima!



Dragi Meti zahvaljujem ti na odobrenju da objavim ovu najdivniju pricu koju sam ikad procitala i stavim na stranicu koja je kao stvorena za to. Saljem blagoslov Tebi, malom Ivanu i svima koji su blizo njega. Hvala ti!

IndigoDj

| 19:26 | Komentari (42) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.