nedjelja, 13.08.2006.


TIM

Image Hosted by ImageShack.us


KONCEPTUALIST - prica o školi i potrebi za promjenom



Tim je Indigo malisan od dvanaest godina koji me je posjetio u uredu sa svojom frustriranom majkom. Nije zelio pohađati skolu. Sati provedeni u skoli mu se nisu cinili bas vrijednima. Narocito nije nikako volio engleski. Namjera njegove majke je bila, kako da malisana uvjerim da ide u skolu.

Tim je Indigo konceptualac kojeg jako zanima svijet kompjutera. Upitala sam Tima:"Zasto ne volis engleski?" On je na to rekao: "Uciteljica je glupa - ona zeli da citam Hucka Finna." Na to sam mu rekla da on mozda uistinu je pametniji od nekih ucitelja, ali svejedno, i on moze nesto od njih nauciti. Također sam mu skrenula paznju da je engleski vrlo vazan jezik za skolu i da ima i drugih nacinja ucenja. Pitala sam ga kako ce rijesiti ovu situaciju sto se tice engleskog. Tim je spremno odgovorio.

Rekao mi je da su on i nekoliko njegovih prijatelja istomisljenika zapoceli s engleskom grupom nakon zavrsetka nastave. Naravno, nisu bili ni malo zainteresirani za Hucka Finna. Umjesto toga, koristili su Internet. Trazili su sponzora koji bi ostajao nakon nastave i nadgledao ih dok budu u skoli na toj grupi. Podrzala sam ga i rekla mu da je to odlicna ideja. Njegova majka je bila vrlo iznenađena i zatecena kad sam joj predlozila da podupre i potakne to rjesenje i da mu pomogne pronaci ucitelja koji bi bio voljan pomoci. Tim je imao osjecaj da ga se razumije i opustio se. Kasnije sam cula da je zamjenjivao svoje nadzirane tecajeve Interneta s drugim satovima engleskoga sve dok to nije rijesilo sve Timove probleme u vezi sa skolom.

Sad ponovo ide u skolu. Njegova briljantna, koncepcijska ideja pokazuje pocetak promjene nase, ponekad krute, autoritativne skolske strukture. Tako mnogo toga u strukturi skole ne sluzi prosvjetljenom indigo razmisljanju. U međuvremenu je njegova majka postala aktivni zagovornik obrazovne reforme.

IndigoDj


| 00:58 | Komentari (34) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.