srijeda, 02.08.2006.

Ena - Indigo dijete

ENA

Image Hosted by ImageShack.us


DUSA

Kud god krenula, bit cu s tobom, i prostirati sjajne zvijezde, zebnje, zanosa i vjernosti. Posluzivali su te patnjom raznom i nerazumijevanjem i novom nadom i ceznjom neugasivom. Zaokupljena si zauzetoscu za druge i tihom sucuti, samocom, mukom i rukom onemocalom. Budnim okom cu te slijediti, ohrabrenjem u prolasku kojem se ne nadas i plavim mislima i zeljama za koje nikada neces saznati. Prostirem ti ono sto i sama imam, Ljubav je to! Koju sam blagosljivljala, ljubav koja iponekad scrpljuje ali i spunjuje i hrani nasu dusu. Moja malena!

IndigoDj


Dragi moji blogeri ova divna beba je dijete moje jako dage prijateljice, doslo je do propusta i trebala sam to navesti, iako me podsjeca na moju djevojcicu kad je bila mala a koja sada ima 14 godina.

| 00:25 | Komentari (53) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.