srijeda, 26.07.2006.

O INDIGO DJECI
Barbra Dillenger, dr.sci.


U svojoj opservaciji o Indigo malisanima Nancy Tappe otkrila da postoje cetiri tipa: humanist, konceptualac, umjetnik i interdimenzionalac. Između njih postoje slicnosti u ponasanju, ali i znacajne razlike. Tako da se ovdje navode tri stvarna zivotna iskustva s Indigo djecom: jedno sa umjetnikom, slijedece s humanistom i jedno s konceptualcem.



UMJETNIK - Prica o zivotnoj zadaci

Travis je Indigo umjetnik. Ima talenta za glazbenu umjetnost. Na prvom svom koncertu svirao je na mandolini. Sakupio je malisane i osnovao je bend mladih Indugo petogodisnjaka i nakon vise pobjeda na raznim nacionalnim natjecanjima, snimio je s devet godina njihov prvi CD. Kada je imao 14 godina, izdao je solo album sa 10 vrhunskih hitova. Uglavnom sve pjesme je napisao i odsvirao on osobno. Prema glazbenom kriticaru iz Chicago Tribunea, smatra se Mozartom na mandolini.

Na njegovom koncertu desi o se slijedeci incident.
Moj suprug i ja smo otisli i to samo zbog njega, da ga slusamo kako svira pred publikom oko 3.000 ljudi. Dok sam bila u zenskom WC-u, cula sam dvije zenske osobe kako razgovaraju. Jedna je govorila:"Moj je suprug inzistirao da svakako dođem. Predpostavljao je da ce mi to pomoci da se osjecam mnogo bolje."
Slusala sam je i shvatila da je tek rodila dijete. Dijete je umrlo dva tjedna nakon poroda, a ona je jos uvijek nosila odjecu za mlade majke. Srce mi se ispunilo tugom. U međuvremenu se Travis pojavio na pozornici. Tjekom svirke, odsvirao je pjesmu koju je napisao s 9 godina:"Press On"(Nastaviti dalje), a koja je govorila o smrti njegova djeda. Ta pjesma je bila jedna od mojih najdrazih pjesama, govorila je o mnogim zivotnim iskustvima i kako, s Bozijom pomoci, moramo nastaviti neumorno dalje. Nakon dugackih ovacija, koncert je zavrsio; pogled mi je pao ponovo na onu istu mladu zenu koju sam vidjela u zenskom WC-u. Razgovarala je sa Travisom. Rekla mu je sa suzama u ocima:"Ova zadnja pjesma koju si pjevao pomogla mi je ozdraviti. Hvala ti. Tako mi je drago sto sam dosla!" Travis joj je zahvalio; kada je nestala iz vida, okrenuo se svom gitaristi i rekao pravim tinejdzerskim zargonom, udarivsi ga s podignutim dlanom o dlan:"Tako je - o tome se zapravo i radi." Moje je srce ponovo poskocilo od radosti, zraceci zivot, cijelim mojim tijelom. On jos uvijek svira i konponira u zreloj dobi od 17 godina. Prava Indigo mlada zvijezda na svom zivotnom zadatku.



Dio pjesme koja je posvecena Indigo-malisanu.


Jos dok si ucio disati, naucio si sjaj
Paliti, priklonio se tik uz strpljivost,
Okanivsi se pitanja, zbog cega i do
Kada prije no sto su pitanja niknula.

Poucio si svoje, Ljubavi moja, da budes
Svoj i cisti ko kristal, kao sto je tebi
Pripalo, da se zauzmes za svoj neobicni
svijet s povjerenjem, bez uzmaka.


Hera!



Slijedeca prica je: Humanist - Prica o kucnoj disciplini.
Dragi blogeri pozdravlja vas i voli IndigoDJ-Hera!

| 23:47 | Komentari (30) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.