< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Aj-uQuraac

(-__-)




ču da stavim ajsikju? majkemi? vidim da je to popularno, a i neam s kim pricat u zadnje vrime...

212777658


Pusti si ziku lega....

Linkovi

Leksikon_´Devil
eS eF Ce crew
GG.net
TeamLiquid

foOL cOunt3r!



Free Counter
Free Counter


ide od nule, ali laze, LAZE KAZEM VAM!!!111oneone

Let It All Out!!







utorak, 27.02.2007.

Me Sad Panda (TT)

stacu danas? nista, kao i svaki put do sada...nista pametno barem. moram se pofaliti da sam odnedavno vlasnik 3 i pol polozena ispita ( ne da mi se pisati zasto ono 'i pol' :). za ljencinu tezeg kalibra, wannabe studenta i obozavatelja horizontale kao sto sam ja, to je poprilican i neocekivani uspjeh. jos da mi sjedne placa koja kasni kao i uvijek, pa da to malo i proslavim kako treba...ou jea, hit mi! enivej, prosla me moja akademska faza pa me sada puca neka umjetnicka. posto svoje skromne radove smatram nedostojnim objavljivanja, prosvjetlio bi sveukupno pucunasto ljepe nam nashe jednim jubitu klipom ( kiro-prosviro trejdmark). pomalo neobican koncep ove autorice, definitvno zanimljvo, pogledati sve related clipove, ja sam izabrao meni najljepsi:



malo prijateljske reklame:
Allfungames dizajnerski studio, hrpetina mladica koji se vole tuci mokrim peskirima po obrijanim dupetima. vrhunac zivota ce im biti kad im cika bruketa dopusti da mu sjednu u krilo:) enivej, ima podosta zanimljivih radova, posebno bi izdvojio plakat za ipod, rad marka jovanovca. rad je zanimljiv, kreativan i nadasve gej, jer autor pokazuje svoju bradavicu cijelom svjetu, aha! XD

e da, dobio sam i neke zabranu na komentare, pa se ne cudite ako ne odgovorim na vashe komentare. neki ljudi jednostavno ne mogu ponjeti kritiku, cak ni konstruktivnu....uglavnom, proci ce jos neko vrijeme do mog sljedeceg jebavanja tudje majke u komentarima :)

gritings~



| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.