ponedjeljak, 23.10.2006.

...konačno post...

...eto, gotovo pa mjesec dana od zadnjeg posta... imam osjećaj kao da nisam pisala stoljećima... kanada me iscijedila, odnijela mi inspiraciju...
...nakon kanade jedva da sam mjesec dana bila doma, i opet je valjalo spakovati kofere, ovoga puta put našeg jadrana na gotovo tri tjedna... no, radna, da ne mislite da sam uživala... uživala sam u nekim rijetkim trenucima kad sam se uspjela izdvojiti iz gužve i osamiti... i kada sam se, neovisno o dobu dana, mogla baciti u zagrljaj moru... vrijeme je bilo sjajno tako da sam se napunila sunca za prezimiti zimu...
...veseli me ova jesen koja je zasad suha i sunčana... mogla bi biti već i koji stupanj hladnija, no neću se previše žaliti...
...što se bloga tiče, stalno mi je (bio) tu negdje kroz ovo vrijeme, no nikako da sročim koju rečenicu... suvislu ili ne... malo me napušta inspiracija... malo mi se ne da sjediti pred kompom... guštam u nekim drugim stvarima kad sam doma... možda je i blog-kriza, kažu neki da to dođe nakon cca godinu dana pisanja... taman sam to negdje ljetos prešla...
...a, i nekako preslagujem kockice svojeg mozaika, pa sam više onako "u tiho" kako ja to volim reći... nekako kao da radim svojevrsno pospremanje... ormare sam sredila, sad ostaje moj unutranji prostor.. čak sam se i ošišala... nakon niza godina moja kosa više nije duuuuga, sad je samo duža :-)))... iznenadila sam frizerku, a bome i sebe... dobar je to osjećaj...
...vaše blogove sam (pomalo) čitala, družila se s nekima od vas i uživo, bila na dva blog druženja u dvije blog ekipe... pa, to bi se dalo računati kao da je blog (još) dio mog života... rolleyes

- 22:19 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>