petak, 10.03.2017.

#buffy20yearsofslaying

Dakle, 10.3.1997. krenula je serija "Buffy, ubojica vampira" tj. "Buffy, the Vampire Slayer".

Danas je 20 godina od tad. 20 godina! Jednostavno za ne povjerovati.

Oni koji me znaju malo bolje, znaju da sam veliki obožavatelj Buffy. Prije par dana sam ponovno pogledala neke epizode i iznenadila se samoj sebi kako još uvijek znam sve pjesme iz epizode koja je napravljena kao mjuzikl, a i puno drugih... Haha, jednostavno mi je tako teško pisati ovaj post na hrvatskom. Cijelo vrijeme mi riječi dolaze na engleskom, pa ih prevodim.

So I know all the lines from Buffy musical episode and many other lines from the show as well.

Ja nisam krenula gledati seriju odmah kad je izašla nego nešto kasnije jer ipak živim u Hrvatskoj i bilo je to vrijeme kad još nisam toliko koristila Internet. Mislim da je to bilo negdje u 6.-7. razredu osnovne, dakle imala sam oko 12-13 godina. Neke epizode sam pratila na našim programima, neke na slovenskim. Uz Buffy sam naučila engleski (slovenski mi nikad nije išao).

Negdje kad sam imala 15-16 krenula sam malo više koristiti Internet i tad sam otkrila Buffy chatroome u kojima sam upoznala puno divnih ljudi koji su voljeli seriju i likove kao i ja. Otkrila sam roleplay. Otkrila sam fanfiction. Otkrila sam Buffy fandom.

Ne sjećam se više točno kad, ali negdje u to vrijeme sam napravila svoju prvu MSN grupu tj. kao neku stranicu i forum posvećenu Buffy. To prvo ljeto odjednom sam dobila preko 300 članova. Preko 300 ljudi iz cijelog svijeta koji su dijelili moje interese, koji su svakodnevno svraćali, koji su igrali glupe igrice koje sam pokretala na forumu samo da bi održala aktivnost. Bili smo jedna od najaktivnij MSN grupa u svojoj kategoriji. Dobivali smo nagrade za stranice mjeseca na drugim MSN grupama (za koje sam naravno tjerala mojih 300 i nešto sljedbenika da idu glasati :D). Svaki mjesec sam smišljala nove dizajnove za stranicu. Naučila sam HTML i CSS i Photoshop.

Čak sam upletala Buffy i u svaki školski projekt u koji sam mogla.

It all sounds so silly now that I'm almost 30 years old but it meant the whole world to me back then.

Uvijek sam bila povučeno i sramežljivo dijete. Nekako sam zbog Buffy otkrila da mogu puno toga.

Još uvijek pratim na Face-u i Sarah i Davida i Buffy stranicu. Inače, vjerojatno ne bih ni znala da je 20-ta godišnjica. :P

Još uvijek imam neke od tih ljudi koje sam upoznala zbog Buffy u svom životu. Ne njih puno, ali negdje 5 od tih poznanstava se pretvorilo u prijateljstva.

Gledala sam sve epizode puuuuno puta. I sigurno ću ih gledati opet.

Puno je blog postova o Buffy ovin dana. Ovo je jedan na koji sam naišla i koji mi se svidio i s kojim se slažem:
20 things we still love about Buffy, the vampire slayer

Naravno, fan sam cijelog showa, ali David Boreanaz aka Angel je oduvijek imao posebno mjesto. Uskoro će završiti druga serija koju pratim - Bones. Ne znam kako će to uopće biti. Ne sjećam se kad sam zadnji put bila, a da nisam imala neku seriju s Davidom u svom životu. :D

Yeah, yeah, I'm passionate about my shows.

Imati li vi neke tako lude strasti? :D

- 22:44 - Ostavi trag (7) - Isprintaj - #