subota, 21.01.2017.

Helenina rođendanska zabava

Helena će 2.4. napuniti dvije godine. Već sam krenula razmišljati kako ćemo proslaviti. Prošle godine mi je u veljači umro djed i prvi rođendan nismo proslavili nešto na veliko. Kad kažem na veliko, mislim na najbližu rodbinu. Velika smo obitelj i vrlo lako pređemo brojku 60 na rođendanima i sličnim proslavama bez da tu uključimo ikoga "reda radi" ili tko nam nije blizak, ako me razumijete. Dakle, prošle godine imali smo ručak s vjenčanima kumovima, krsnim kumovima i bakama i djedovima. Naravno, bez obzira na to, ja sam pretjerala s ukrasima, tortom, balonima i sličnim, ali nisam požalila. Bilo je baš lijepo i fotografije su mi predobre uspomene. Sad razmišljam bih li onda ove godine slavila s više ljudi ili ne. Helena ne ide u vrtić, pa nema zapravo neke svoje prijatelje. Prošle godine smo imali tortu s likovima s BabyTV-a. Ove godine obožava Mickey Mouse-a i ekipu, pa će vjerojatno to biti tema. Baš me zanima kako je kod vas - trošite li puno na dječje rođendane ili ne? Kad gledam na Pinterestu slike za Mickey Mouse i Minnie Mouse birthday party, ima predivnih stvari, ali naravno da sve to extra košta. :)

Ah, eto morala sam malo s vama podijeliti moja razmišljanja. Nadam se da svi uživate u vikendu.

- 22:39 - Ostavi trag (8) - Isprintaj - #