subota, 17.05.2014.

Frizura za vjenčanje

Hvala vam na komentarima na zadnjem postu. Ako ništa drugo, barem znam da što god odlučim u vezi prezimena, netko će se slagati i podržavati, a netko će biti protiv. Drago mi je vidjeti da stvarno postoje razna mišljenja.

Nekako je i današnja tema posta ispala vjenčana, ali ne mogu si pomoći. Valjda je to normalno s obzirom da je vjenčanje za manje od mjesec dana.

Danas inače isto idem na jedno vjenčanje i iskoristila sam priliku da isprobam firzuru koju bih možda imala za svoje vjenčanje. Teško mi se odlučiti oko toga jer nisam baš tipično žensko. Hmm što je uopće tipično žensko? Volim suknjice, haljinice, balerinke, torbice, razne ukrase za kosu i nakit, pa s jedne strane i jesam "girly girl". Ali nikad se nisam baš previše šminkala. Ponekad bi me ulovile faze kad sam stavljala puder, rumenilo i maskaru, ali većinu vremena se moje lice druži s korektorom i labelom. Užasno me strah tog šminkanja za vjenčanje. Mislim što ako ću si izgledati grozno jer jednostavno nisam navikla. Isto tako od kad znam za sebe imam dugu kosu koja ima svoju volju i voli biti čupava. Nekad ju peglam, nekad ju kovrčam, ali u pravilu mi je raspuštena. Sad bih htjela podignutu frizuru da potraje, a ne da do 11 navečer već budem sva raščupana. Tražila sam danima po internetu i odnijela danas slike frizerki koja me inače šiša. Rezultat je bio razočaravajući usprkos tome što su u članku slike korak po korak. Nije ispalo ni slično. Čini se da ću morati na još jednu probu kod nekog drugog. no

Evo i link ako koga zanima: frizura. Mišljenja su dobrodošla.

Znam da je frizura, a i sve ostalo manje bitno, ali htjela bih da mi se sviđa i bitno mi je da mi je sprijeda jednako lijepa kao i straga. Jeste li vi koje ste već udane bile zadovoljne sa svojim frizurama? Imate li savjeta?

Ako ste fan serije "Castle" i niste još pogledali finale zadnje sezone, ne čitajte dalje. Znam da je samo serija u pitanju, ali ipak sam ja ovisnik o serijama u neku ruku. Baš me potakla na razmišljanje.

Richard i Kate imali su katastrofu za katastrofom u vezi vjenčanja, ali na kraju se ništa od toga nije činilo strašno jer sve su to nekako popravili.



No i prelijepa vjenčanica kao njena (od koje mi je samo moja ljepša cerek) ništa ne znači kad sve završi kako je završilo.



Vratit će nam se Castle na jesen živ i zdrav, nadam se. Bez njega serija nema smisla, ali ipak takav kraj sezone natjera čovjeka na razmišljanje.

A što se moje frizura-katastrofe tiče - valjda treba u svemu vidjeti nešto pozitivno. Barem ću danas vidjeti kad će me krenuti boliti glava od silnih ukosnica i koliko će izdržati. smijeh

- 15:11 - Ostavi trag (11) - Isprintaj - #