subota, 01.02.2014.

Diary vs. Blog

Čini se da nisam sposobna istovremeno kvalitetno pisati blog i voditi dnevnik. Prošle godine sam više pisala blog, a dnevnik je patio. Ove godine od prvog dana pišem dnevnik skoro svaki dan, a blog nekako pati. Valjda ću naučiti održavati oboje na životu.

Ovaj vikend uživam u samoći. No dobro, nisam baš doslovno u samoći, ali N. je u Sloveniji s dečkima (N.=budući mužić, ne znam kako bih ga oslovljavala u postovima - zaručnik? budući muž? dečko? - ma sve mi je čudno cerek).

Jučer sam bila na dvosatnoj kavi s najboljom frendicom iz osnovne škole. Nismo se duuugo vidjele i baš smo se lijepo napričale. U djetinjstvu smo uvijek sve zajedno radile, a onda smo se u srednjoj udaljile. Ali pazite sad, ona se isto ove godine udaje i sređuju si stan. Čak smo probavale i istu vjenčanicu iako se ni jednoj ta na kraju nije svidjela. Život je neobičan.

Danas sam s mamom i tatom provela jutro gledajući pločice za kupaonu. Poslijepodne sam provela gledajući kuhinje po netu, a onda i pokušavajući osmisliti izgled menija i brojeva za stolove za vjenčanje što mi iz nekog razloga nikako nije išlo. Pogledala sam neku komediju. Počistila sobu. Bila kod male sestrične na rođendanu. I sad sam gledala Bones i pisala dnevnik. Vidite da mi je život trenutno totalno zanimljiv.

Dogodilo se ovaj vikend i nešto što me malo potreslo. Imam tu jednu prijateljicu koja je desetak godina starija od mene i ima kćer od 13 godina. Nekako je u životu prošla kroz sve i svašta. Prije jedno dvije godine je napokon upoznala jednog muškarca u kojeg se zaljubila i činilo se sve nekako divno, kao da napokon može biti sretna. Stvarno sam bila sretna zbog nje jer mi je jako draga. Prije nekih godinu dana su se čak svi troje uselili zajedno u stan. I sad u petak je on prekinuo s njom jer je njemu sve to previše. Kaže da nije on za obitelj. Ne može biti otac njenoj djevojčici. Jednostavno ne može sve to. Iskreno, ne znam je li njegov čin bio veći šok njoj ili nama koji smo ih znali. Činilo se sve tako savršeno. I onda u sekundi se život promijeni. Ne znam ni što bih joj rekla. Ni što bih napravila. Kako utješiti nekoga kome se svijet opet razbio na komadiće. Nadam se da će njeni prijatelji i obitelj poslužiti kao dovoljno jako ljepilo da opet sastavi sve komadić po komadić. Život je doista tako nepredvidiv. U jednom trenutku je sve super, sekundu poslije svijet se raspadne. Nastojim ga ne osuđivati jer ok, netko jednostavno nije za veze i obitelj. Mogu to shvatiti. Ali ljuti me to jer ispada da je dvije godine lagao i zavaravao sve oko sebe. burninmad

Volim Bones i Bootha. Mislim da su mi najdraži par iz TV serija. Buffy i Angel su odmah nakon njih. Nije to samo jer sam David Boreanaz fan. cerek Jednostavno su savršeni par. Oduvijek sam htjela takvu vezu. Sanjala sam o tome. I usuđujem se reći da sad imam to o čemu sam sanjala.

- 23:19 - Ostavi trag (5) - Isprintaj - #