srijeda, 08.01.2014.

Zeleno-rozo

Trebao bi svaki dan u životu biti bitan. U svakom trenutku treba biti nešto lijepo. Ali nekad dani postanu nekako jednolični da ne znam ni što bih napisala. Probudim se, radim, jedem, vježbam, tuširam se, pogledam nešto, čitam knjigu, pišem dnevnik, spavam i onda opet iz početka. Događa li se i vama?

Ipak je lijepo. I zahvalna sam na svakom novom danu. Samo nemam inspiracije kad je tako. namcor

Pokušavam smisliti temu/boje vjenčanja. Sviđa mi se rozo-zelena kombinacija. Na prvu svi kojima to kažem misle da sam luda. Te dvije boje uopće im ne idu skupa. Ali onda kad im pokažem neke primjere, bude im zanimljivo. Meni se sviđa jer nije baš česta kombinacija, a i nekako odgovara mojoj osobnosti. Nisam za neko previše otmjeno vjenčanje. Zlatno, smeđe, crno, bordo i takve boje nisu za mene. Jednostavno su previše otmjene. S druge strane ne bih ni da mi vjenčanje sliči na cirkus. Ima tko kakvih ideja za boje? Trebaju mi i prijedlozi za ukrase za sredinu stolova pa samo raspalite.

Evo i slika da vam približim zeleno-rozu ideju:

- 19:30 - Ostavi trag (6) - Isprintaj - #