četvrtak, 24.01.2013.

Uskoro za Sloveniju

Drago mi je što su vam se svidjeli snjegovići iz prošlog posta. Ja sam nekako još uvijek baš ponosna na nas kako smo ih napravili. Baš sam bila sretna taj vikend.

Ovaj tjedan je na poslu stresan, kao i svaki u posljednje vrijeme. Imam puno posla. Jednostavno je previše posla i premalo ljudi. Od neprestanog buljenja u ekran (kako je rekao moj pripravnik, toliko se zagledamo u ekran da zaboravimo trepnuti pa nas peku oči) i nerviranja (jednostavno si ne mogu pomoći, kažem si da me nije briga, ali briga me) na kraju me obično zaboli i glava. No dobro, nije toliko loše. Barem mi tih 8 (ovih dana i 9) radnih sati brže prođe, a onda mogu uživati u ostatku poslijepodneva i večeri.

Danas mi je dragi kupio Kinder Pingvi i Kinder Maxi King jer sam bila mali zločko poslije posla od gladi (uvijek sam nekako zločesta od gladi kao malo dijete). I to me usrećilo baš. Volim Kinder Pingvi. I volim svog dečka najviše na svijetu.

Spremamo se u Sloveniju za vikend i ponedjeljak i utorak. Imam još dva dana godišnjeg odmora od prošle godine pa eto da ih potrošim. Dobro će nam oboma doći malo odmora. Nekako jedva čekam. Ovo nam je prvi put da skroz sami idemo autom u drugu zemlju (iako je samo Slovenija u pitanju i nije to baš daleki put jer idemo u Celjsku Koču koja je u Pečovniku blizu Celja). pa me malo i strah. Nadam se da se nećemo skroz izgubiti i da će sve biti u redu.

Još sutra na posao, a onda uživancija. Poželite nam sretan put. Ja ću vam, nadam se, uslikati koju lijepu fotku za idući post.

Ako je netko vozio tim putem od Zagreba do hotela koji sam spomenula ili do Celja, slobodno mi ostavite koju uputu ili savjet u komentaru. Bit ću jako zahvalna.

- 19:40 - Ostavi trag (2) - Isprintaj - #