utorak, 08.01.2013.

100 postova i 100 knjiga

Svidio mi se komentar na prošli post da je moj blog zapravo dio mene i da mi nitko ne može reći kako da ga promijenim jer mora odgovarati meni i nikome drugome. Hvala svima na komentarima.

Novi dizajn je gore. Nadam se da vam se sviđa. Zimski je i zaljubljeni i nekako... hmmm pa ljubičast. Tako je ispao. Mislim da mi se sviđa.

Što se tiče novogodišnjih odlukaiz prošlog posta, da vidimo kako za sad stojim.

1. više se družiti s Mihom i Dijanom - ovih dana smo se barem više čule, vidjeti se još nismo uspjele
2. napraviti novi dizajn bloga - riješeno, mirna do proljeća :)
3. redovitije pisati blog i učiniti ga boljim - evo trudim se
4. napisati knjigu - hmmm još nisam počela, ali samo što nisam, svakakve ideje mi se vrte po glavi pa se ne mogu odlučiti za nešto :P
5. potruditi se da više zavolim svoj posao i da se manje nerviram vezano za njega - isti komentar kao pod točkom 3

Odlučila sam da ću ovo "redovitije pisati blog" svesti na "napisat ću 100 postova u 2013." i to ću si postaviti kao neki cilj. Također, pročitat ću 100 knjiga u 2013. Ovo drugo mi se čini čak teže od prvog, ali baš da vidim koliko ću daleko doći.

Za sad sam pročitala:
Philippa Gregory: Kraljičina luda
Jane Wenham-Jones: Kako podići krov

Čitam:
Stephenie Meyer: U sebi
Philippa Gregory: Kraljičin ljubavnik
George R.R.Martin: A Feast For Crows

Čitati li vi više knjiga odjednom? Mislim, počnete jednu pa uplovite u drugu i tako se priče otimaju za vašu pozornost?

Što se tiče ovih knjiga što sam pročitala. Kraljičina luda mi se sviđa. Volim Philippu Gregory i volim Tudore pa nije ni čudno. U ovoj se radi o vladavini Mary Tudor. Nije strogo povijesna knjiga nego povijesna fikcija, ali volim takve knjige. Ovu drugu knjigu ne bih nikome preporučila. Volim uzimati svakakve knjige iz knjižnice, a imam i problem da kad mi neka knjiga nije dobra, svejedno ne mogu ne pročitati ju do kraja. To bi bio jedini razlog što sam ovo pročitala do kraja.



- 18:11 - Ostavi trag (6) - Isprintaj - #