Design: *Marija.* // Slika: *DeviantArt.*
< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off

Opis bloga

free web counter

free web counter

navratite na web stranicu nase metal zajednice(u kojoj sam i ja) kluba SKWHAT

Svi vi koji s ezelite sa mnom dopisivati i izvan svijeta blogera javite se na msn- nightwish_ivana@msn.com





adopt your own virtual pet!



Svi vi koji s ezelite sa mnom dopisivati i izvan svijeta blogera javite se na msn- nightwish_ivana@msn.com


Blogovi koje se isplati posjetiti...

gljiva
Mala pohotnica
riverofblood
Dijana
Eddie

PAR RIJEČI O MOJOJ MALENKOSTI

-Ime mi je Ivana, a zovu me svakako
-Rođena sam 27.02. u bolnici u Sisku davne godine
-Živim sa starcima, bratom i šogoricom
-Obožavam crnu i crvenu boju
-Idem u 4.razred srednje škole za fizioterapeutskog tehničara
-obožavam životinje, posebno pse
-MUSIC IS MY LIFE
-kada se želim ispuhati, učinim to na svom veslu(gitari)-ona je moj ispušni ventil
-slušam metal, Nightwish-omiljeni bend
-imam fobiju od paukova
-Alergična sam na laktozu(mlijeko)
-Volim sve što je paranormalno
-ne pušim, pijem occassionaly
-obožavam igrati SIMSE (frend mi je reko da to igraju osobe koje vole upravljat drugim ljudima)-pa nek mu bude, hehe
-obožavam Milku od jagode-to znaju svi moji bliski frendovi-povjerljiva informacija...
-trenutno nemam dečka, ni ne treba mi(iako ponekad poželim da sam s nekim)
-volim čitati knjige o paranormalnom, ali sve dok nisu pretjerane previse
-volim iz knjiga saznati nešto novo, kao npr od čega se radi vodka??hehe-da da, i to znam
-obožavam svog brata koji je uvijek tu za mene
-volim slušati glazbu koja ima smisao, pa takvu volim i stvarati
-ne volim ogovaranje iza leđa-ako šta imaš za reći reci to u lice i gotovo
-mrzim to šta sam maturant...
-Čehinja sam po mami(bar sad svake godine idem u Češku)
-Volim sve koji mene vole
-Ne volim ljude koji se pretvaraju da su nešto što nisu
-Lako se rasplačem
-Jaako sam osjećajna





NIGHTWISH lyrics

NEKI BENDOVI KOJE MOJA MALENKOST SLUŠA...DA POSJETITE I NJIHOVE WEB STRANICE...

Nightwish
Lacuna Coil
Behemoth
Dimmu Borgir
HIM
Alice in Chain's
Immortal
Apocalyptica
Amorphis
Satyricon
Cradle of filth
Darkthrone
In flames
Canibal Corpse
Devil Driver
Crematory
Six feet under
Emperor
................

elouai's doll maker 3


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

[IMG]http://img388.imageshack.us/img388/5430/68yc1v8by7qs7ubkz1.gif[/IMG]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






ponedjeljak, 03.03.2008.

SUBOTA....

Nisam mislila ovaj post posvetiti svojoj proslavi rođendana, ali na zahtjev mog Mankya moram...
Tulum je počeo u osam sati...Sa mnogo se stvari ne ponosim, ali eto...Odmah da se ispričam Denisu jer sam rekla nešto što trijezna nikad ne bi...Sorry Deny...
Pa da počnem...
Tako bijasmo mi svi na mom rođendanu.Došla mi i moja koza i Suzy...Jeee....
Koza je rekla kako jemoj Manky slatki-da da...I da bi bila s tobom samo da nemaš mononukleozu...Ja sam joj danas na praksi morala crtat da joj dokažem da si ti u takvoj fazi da nemožeš prenosit...Ona se nakon toga htjela pojest...Neka joj je tako...da da...
Ja sam Denisu rekla kako je glup jer želi biti sa mojom Kozom, pa Monikom i sa mnom. I to sve u jednoj večeri...Pa on pokupio svoje krpice i otišao kući...Ali nije bilo to u redu od mene...Nikako...Joj Denis moj stvarno oprosti...Please...
Moj Manky i koza su pjevali karaoke gdje je uglavnom Koza pobjeđivala...hehe... Bilo je lipo...Ja sam imala pametnijeg posla...Naravno, slušat ih...devil...hihi...
Suzy je cijelu večer samo sjedila, nijednom nije pjevala karaoke...joj...
Bilo je tu i skidanja, i plesanja na stolovima kada je vani ujutro u 7 sati vec izišlo Sunce...
Moja koza i igor su lipi skupa...ali Manky nije ništa poduzeo, a koza mislila samo na mononukleozu...Manky, ja ću nju dovest još jedan vikend da dođe spavat kod meneJ
Kada smo u 7:30 ujutro krenuli kući ja sam se sjetila da mi je ključ doma pa sam pješke išla po ključ dok su koza i moj igor pjevali karaoke, Mata je sjedio, a suzy i dino su plesali.
Ja tako idem cestom, ljudi već svi zaposleni po vani, ja svima kao DOBRO JUTRO, a jedva stojim...
Dođem kući, mamu prepadnem, tata sav u panici pita gdje su mi cure...hehe...Uzmem ja ključ i odem natrag kad tamo koza i manky još uvijek zagrljeni pjevaju...
I tako smo poslije pola 8 krenuli kući i koza tamo trči za mnom po cesti i viče a ljudi samo gledaju...ccc...
Ne znam jel se sjećaš, ali Koza je pitala kad smo išli kući koja budala ima bus u dvorištu?Ha, Manky?
Eto, ispunila sam tvoju želju za pisanje posta o rođendanu...
Btw. Jučer nisam bila u stanju držat laptop, a pogotovo pisat novi post...

- 19:08 - Komentari (16) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.