petak, 22.02.2008.

today music speaks for me....

''Here I stand,empty hands
wishing my wrists were bleeding
to stop the pain from the beatings...''




Image Hosted by ImageShack.us




''I'm looking at you through the glass
Don't know how much time has passed
Oh God it feels like forever
But no one ever tells you that forever feels like home
Sitting all alone inside your head...''




Image Hosted by ImageShack.us




''Cause I've started falling apart I'm not savouring life
I've forgotten how good it could be to feel alive...''




Image Hosted by ImageShack.us




''Inside alone
this world's coming down on me again
Nowhere to run to
as these twisted thoughts flow through my head
I never wanted to break away
Can't help that I don't feel the same
And now I'm standing here
asking myself if I'm to blame

These silent words you'll never hear
These frozen thoughts will not appear
And I'm breaking down inside of me
Still no one sees....''




Image Hosted by ImageShack.us




''Everything you say to me
Takes me one step closer to the edge
And I'm about to break
I need a little room to breathe
Cause I'm one step closer to the edge
I'm about to break...''




Image Hosted by ImageShack.us



21:46 | Komentari 5 | Print | ^ | On/Off |

četvrtak, 14.02.2008.

Happy FUCKING Valentinovo!!!

nemojte pomislit da sam ljuta.
za čudo nisam,pošto je opće poznato da ja nisam ljubitelj Valentinova.
nije bilo onako gadno kako sam mislila da će bit.
u školi bilo ok,slali smo si međusobno porukice kad nam nitko drugi nije htio slat.hehe belj
dobih od moje dorotee preslatkog pesa.
nazvali ga Đuro
ja njoj poklonih malog medu,nazvali ga Đorđe smijeh



cerekĐurocerek
Image Hosted by ImageShack.us




kod mene niš novo,dobili još pitanja za maturu.
jučer se slikali za matura.hr
ajme koji užas.al je fotograf bio za popapat
šteta što sam skužila da nosi prsten i da je oženjen.FUUCCCKKK smijeh
frendica imala danas imendan pa smo se pošteno i čokolade najeli.hehe
uglavnom zajebavali smo se cijeli dan u školi.
eh da i špijunirali rasku i njenog dečka rofl
ma nismo mi normalni u zadnje vrijeme :p
ljudi odoh štrebat politiku.
uživajte i bez previše cmakanja danas.hehe



Image Hosted by ImageShack.us


15:48 | Komentari 3 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.