utorak, 11.12.2007.

confessions of a girl's mind

ah vani je tako lijepo,hladno
onako fino miriše na snijeg
samo da padne i da ga napada jako puunoooo
danas sam slobodna,nema prakse jej
slušam muziku i uživam.
pokušavam što duže odgodit učenje masaže, a znam da to nije baš pametno al eto

Image Hosted by ImageShack.us
Ads By ImageShack.

prošli tjedan bili mi u zg-u u saboru
nemojte nikad ići,dosada živa
i tako ja i moja dorotea hodale po zg-u i uletile u prvu knjižaru koju smo vidjele.naime išle smo si kupit 3 dio knjige Sumrak, Pomrčinu
i tako uletile mi u knjižaru i zgrabih zadnju knjigu dorotei ispred nosa
hehe dorotea sorry :)
ali otišle smo mi u drugu knjižaru pa je ona i sebi jednu uzela
knjigu sam pročitala neki dan.genijalna je
sad imam sva tri djela doma i jedva čekam 4 koji izlazi druge godine
i eto tako smo mi još hodali po zagrebu jer smo imali pun kufer vremena i lovali Sv. Nikolu po Ilici hehe
šta ćeš htjela djeca darove smijeh
i naravno kući smo došli svi krepani i pospanizijev


Image Hosted by ImageShack.us
Ads By ImageShack.


osim tog uzbudljivog izleta,haha, kod mene nema baš ništa novo
raspoloženje mi varira svaki dan
uglavnom je neakakvo melankolično i depresivno
uhvatilo me takvo raspoloženje da slušam stare otrcane ljubavne pjesme.
hehe puklo me valjda.al to svakog uhvati s vremena na vrijeme
tolika me dosada puca da neznam kud ću sa sobom
van ne idem jer je još dosadnije nego u kući,a u kući pak neznam šta da radim.onako osjećam se beživotno,ko neka krpena lutka.vučem se po kući ko zombi.sad u subotu dvije frendice slave roćkas pa se nadam da će bit barem mrvicu zabavno.ajme kad sam ja postala tako asocijalna.
a valjda se izgubih negdje putem.
a sad se idem i dalje vuć po kući kao zombi al prvo idem jest,i zombiji jedu hehe


Image Hosted by ImageShack.us


12:14 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.