ponedjeljak, 30.07.2007.

'cause I'm loking at you through the glass don't know much time has passed, oh God it feels like forever,but no one ever tells you that forever feels like home sitting all alone inside your head....

opet naslov mi baš nema veze s postom, ali ni ja nemam veze s vezom pa tak da je to ok.
ma baljezgam opet gluposti.
to ja tako inače kad nemam baš previše inspiracije.AGAIN!!
kod mene nema ništa tako spektakularno novo.
jedino čemu se veselim je tome da mi praksa napokon završava u četvrtak.jeeej


Image Hosted by ImageShack.us



upravo sjedim u sobi i slušam muziku.
razmišljam o tome kako je ljeto nekako brzo prošlo.
već je 8 mjesec.
i šta nam ostaje?
meni još dva tjedna slobodnih dana,pa maturalac i škola.
prije nego se okrenem već će mi doći rođendan i mojih 18 godina.
jebote već 18!!!
znam trebala bih biti sretna.ali nisam.jednostavno si ne mogu pomoć a da ne razmišljam o tome koliko
će se toga promijenit.
vrijeme tako brzo prolazi...


Image Hosted by ImageShack.us



kao ''odrast'' ću.
i strah me.bojim se da ću izgubiti sve ono što me nekako drži na životu.
bojim se da se neću više nikad osjećat ovako kako se osjećam
da će maštanje nestati i da ću ostati sama u stvarnom svijetu.
stvarno ne želim odrasti.kad bih bar zauvijek imala 17 i zauvijek išla u srednju.
ok sad stvarno mislite da sam prolupala zbog ove zadnje izjave.
al istina je.ne znam što ću bez svih tih ljudi,bez konstantne zajebancije svaki dan, bez glupiranja na odbojci i neprestanog moljenja profesora da nas puste sa satova.

I really don't wanna grow up!!!


i što je najgore od svega, strah me što će biti dalje.
ali ne želim razmišljati o tome dok ne dođe vrijeme za to.
samo se nadam da se neće puno toga promijeniti.
ali izdržat ću ja to.


Image Hosted by ImageShack.us



I'm strong enough.I hope......


19:42 | Komentari 13 | Print | ^ | On/Off |

srijeda, 18.07.2007.

she's lost her will, time is standing still for her......

eto mene s novim postom.mislim da mi je i bilo vrijeme.
kod mene ništ novo.još sam u nekakvoj depri.
pročitala sam nastavak od knjige Sumrak.ova se zove New Moon(Mladi mjesec).knjiga je fenomenalana.
ne mogu shvatit kako netko tako može oživiti likove.
osjećam se kao da ih poznajem cijelog života.
da, zvučim ludo ali tako je.


Image Hosted by ImageShack.us



knjiga me isto malo bacila u depru.toliko sam se isplakala dok sam ju čitala,da sam sama sebi vikala da se skuliram.
razočarala sam se kad sam stigla do kraja.obožavam živjeti u svijetu mašte.
barem pobjegnem od stvarnosti na par dana


Image Hosted by ImageShack.us



imala sam priliku za potencijalnog dečka ovih dana.
naravno,ajmo reći odbila sam.
dobro sigurno je i pomoglo to što nije bilo onog ''klik'' između nas dvoje
ali ne mogu prestat razmišljat da li je to strah da se ponovno moram otvorit nekome.
toliko sam puta povrijeđena da sam se povukla u sebe.
ne mogu si priuštit da još jednom budem slomljenog srca.


Image Hosted by ImageShack.us



krenula sam na praksu.do 2.8 sam.
sve bi bilo ok da na prokletoj podvodnoj klima bar malo hladi.
danas sam se doslovno skuhala.
a bude i to prošlo.jedva čekam.
sad odoh spat da bar malo odmorim do sutra.
ljudi laku noć!!!
pozdrav........



23:14 | Komentari 16 | Print | ^ | On/Off |

ponedjeljak, 09.07.2007.

I want you to want me..!!!!

zašto stvari ne mogu biti jednostavne?!
mislim kao stara pop pjesma I want you to want me i bum dogodi se ljubav
ali ne, stvarno je sve komplicirano.
dečki ne bi prepoznali pravu curu ni da ih udari toljagom po glavi.


Image Hosted by ImageShack.us



čini se da me uhvatila ljubavna depra.
ni ne čudim se nije već dugo vremena.inače me to ne dira previše.
dođe i ode.ali ovaj put je nekako drukčije.
ti ljubavni filmovi baš znaju dotuć čovjeka.
uvijek imaju happy end i sve je savršeno.
nikad ne bi napravili film u kojem prikažu kako ti iščupaju srce i slome ga na tisuću komadića.
hm oprostite na brutalnosti ali imam pravo zar ne?


Image Hosted by ImageShack.us



očito se ljudima sviđa da žive u fantaziji u kojoj je sve savršeno u ljubavi.
čudno je to.kud god se okrenem svi su sretni imaju nekog.
pa kako čovjek onda ne bi bio u depri kad se svi oko tebe ljube i grle a ti sam prolaziš gradom kao vuk samotnjak.
eto uhvatilo me dramatiziranje.ah šta ću dođe to s vremena na vrijeme.
idem slušat muziku.jedina stvar koja me razumije....


Image Hosted by ImageShack.us


pozdrav.....


16:21 | Komentari 19 | Print | ^ | On/Off |

četvrtak, 05.07.2007.

bilo mi je jebeeenoooooo na KoRn-u!!!!!!

hehe da bilo je jebenoo.stvarno je bilo ludo.iako šalata nije bila skroz popunjena što se nisam nadala.bilo je zakon.skakala sam cijelo vrijeme.sad mi vrat otpada i noge ali isplatilo se.
dečki su stvarno odlični.a imali su i joeya iz slipknota na bubnjevima tako da je bilo još luđe.
svirali su dosta starih stvari među kojima i somebody someone,here to stay,falling away from me....
na falling away from me sam čekala otkad su počeli svirat tako da kad je počela bila sam ne moram ni reć luddaaaa!!! :))
publiku su zagrijali na got the life kad smo svi poludili i počeli skakat ko nenormalni.hehe
na y'all wan't a single jonathan je rekao: ''now i wan't all of you to put your middle fingers in the air''
ma bilo je ludo.


Image Hosted by ImageShack.us



naravno svirali su i twisted transistor,freak on a leash, throw me away (koja mi je jebena pjesma)
za zadnju pjesmu su odabarali blind koju je jonathan posvetio njihovom fanu koji je nedavno poginuo.
bilo je super kad je pjesma počinjala svi su sjeli na pod dok je on pričao i dok je muzika bila polako svirala a onda kad su počeli riffovi blind svi smo poludili i skakali ko manijaci. :))
i još jedna stvar jonathanu stvarno super stoji kilt hehe.
ah što još reći osim da je bilo stvarno fenomenalno i to morate doživit uživo da vidite kako je.


Image Hosted by ImageShack.us



eh da nije bilo bljuvanja ovaj put.hvala bogu.hehe
ljudi uživajte i pozdrav.....


13:29 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

ponedjeljak, 02.07.2007.

hey you,hey you devil's little sister listening to your twisted transistor......

a eto nemam baš puno inspiracije ali vrijeme je za novi post.
naime sutra je 3.7 a to znači KoRn dolazi na Šalatu sutra.
jeeeeejjjjjj :)))
jedva čekam da idem sutra.jupiii
bit će nam ludo.nadam se.hehe


Image Hosted by ImageShack.us


nadam se samo da me rulja neće zgazit.
na Pearl Jamu je malo falilo hehe
sva sreća ide moj buraz sa mnom ovaj put pa će me pazit :))
a i poslužit će mi za još jednu stvar, nosit će me na ramenima pa ću sve lijepo vidit cerek
joj nadam se da mi neće bit muka od skakanja.poslije Pearl Jama sam se zbljuvala i to fest smijeh


Image Hosted by ImageShack.us




što se tiče ostalih stvari u mom preburnom životu smijeh nema ništ novo.
dosadno mi je po cijeli dan.
i bacam kletve non stop na ovu selendru u kojoj živim.
jebate ne moš nikud normalno izać van a da se doma ne dovučeš s dobrom dozom narodnjaka u ušima.
i onda me ljudi čudno gledaju kad u kafiću slušam mp3 lud
a šta drugo možeš kad nemaš nigdje za poslušat dobru muziku.
ništa ljudi ja se odoh nabrijavat na KoRn :))
vi uživajte

Image Hosted by ImageShack.us


pozdrav..........


11:39 | Komentari 7 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.