srijeda, 18.07.2007.

she's lost her will, time is standing still for her......

eto mene s novim postom.mislim da mi je i bilo vrijeme.
kod mene ništ novo.još sam u nekakvoj depri.
pročitala sam nastavak od knjige Sumrak.ova se zove New Moon(Mladi mjesec).knjiga je fenomenalana.
ne mogu shvatit kako netko tako može oživiti likove.
osjećam se kao da ih poznajem cijelog života.
da, zvučim ludo ali tako je.


Image Hosted by ImageShack.us



knjiga me isto malo bacila u depru.toliko sam se isplakala dok sam ju čitala,da sam sama sebi vikala da se skuliram.
razočarala sam se kad sam stigla do kraja.obožavam živjeti u svijetu mašte.
barem pobjegnem od stvarnosti na par dana


Image Hosted by ImageShack.us



imala sam priliku za potencijalnog dečka ovih dana.
naravno,ajmo reći odbila sam.
dobro sigurno je i pomoglo to što nije bilo onog ''klik'' između nas dvoje
ali ne mogu prestat razmišljat da li je to strah da se ponovno moram otvorit nekome.
toliko sam puta povrijeđena da sam se povukla u sebe.
ne mogu si priuštit da još jednom budem slomljenog srca.


Image Hosted by ImageShack.us



krenula sam na praksu.do 2.8 sam.
sve bi bilo ok da na prokletoj podvodnoj klima bar malo hladi.
danas sam se doslovno skuhala.
a bude i to prošlo.jedva čekam.
sad odoh spat da bar malo odmorim do sutra.
ljudi laku noć!!!
pozdrav........



23:14 | Komentari 16 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.