ponedjeljak, 09.07.2007.

I want you to want me..!!!!

zašto stvari ne mogu biti jednostavne?!
mislim kao stara pop pjesma I want you to want me i bum dogodi se ljubav
ali ne, stvarno je sve komplicirano.
dečki ne bi prepoznali pravu curu ni da ih udari toljagom po glavi.


Image Hosted by ImageShack.us



čini se da me uhvatila ljubavna depra.
ni ne čudim se nije već dugo vremena.inače me to ne dira previše.
dođe i ode.ali ovaj put je nekako drukčije.
ti ljubavni filmovi baš znaju dotuć čovjeka.
uvijek imaju happy end i sve je savršeno.
nikad ne bi napravili film u kojem prikažu kako ti iščupaju srce i slome ga na tisuću komadića.
hm oprostite na brutalnosti ali imam pravo zar ne?


Image Hosted by ImageShack.us



očito se ljudima sviđa da žive u fantaziji u kojoj je sve savršeno u ljubavi.
čudno je to.kud god se okrenem svi su sretni imaju nekog.
pa kako čovjek onda ne bi bio u depri kad se svi oko tebe ljube i grle a ti sam prolaziš gradom kao vuk samotnjak.
eto uhvatilo me dramatiziranje.ah šta ću dođe to s vremena na vrijeme.
idem slušat muziku.jedina stvar koja me razumije....


Image Hosted by ImageShack.us


pozdrav.....


16:21 | Komentari 19 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.