nedjelja, 08.04.2007.

I'M SO HAPPYYYYY!!!!!!

hello ljudi evo ja se vama javljam opet.ne mogu vam opisat koliko sam sretna!!!izašao je novi singl od linkin parka i novi spot za pjesmu what i've done. ne moram vam ni govorit da je obadvoje odlično.pitajte doroteu za moju reakciju na prvo slušanje pjesme.by the way thanks dorotea što si mi ju pustila preko moba :))) big kiss!!!!!!ljudi kod mene nema ništ novo osim već spomenute vijesti.jupi na praznicima smo.jučer sam bila vani i crkla sam od dosade (ništa novo).eto htjela sam vam se samo javit.budite mi pozdravljeni do sljedećeg puta.pozzzzz

samo jedna reakcija aaaaaaaaaa
Image Hosted by ImageShack.us


15:47 | Komentari 2 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.