srijeda, 14.03.2007.

heeeeeellllooooo people I'M BACK!!!!!!!!!!!!!!

nažalost back sam samo na kratko.net mi još ne radi ali good news is proradit će krajem mjeseca.stvarno mi nedostajete svi vi moji komentatori.pogotovo ti neny :))) mislim da ću doć sad jedan vikend u sisak dogovaram se s mamom nek ti gljiva kaže detalje.eh da prison break ćeš dobit u petak.pa ljudi kod mene vam nema baš toliko novoga.osim toga da sam počela štrebat :)) pjesme od KORNA zato što idem na njihov koncert 3.7. jedva čekam.škola je ok za čudo božje; depra me uhvati još uvjek tu i tamo.buraz mi se ženi u 6 mjesecu pa se pripremamo za to i tak.eh da postat ću i tetka jupiiiii!!!!bit ću cool tetka :)))) pa neznam što još da napiše.čim dobijem net čut ćemo se svaki dan pozzzz svima do kraja mjeseca.see ya and hear ya!!!!!


17:50 | Komentari 13 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.