četvrtak, 01.02.2007.

napokon novi post!!!!!!1

e ljudi evo me kod moje anitice u stanu.dala mi je da napišem post pošto moj internet još ne radi.it sucks!!e pa ljudi kod mene vam nema baš ništa novo osim toga da sam poludila za grupom INCUBUS!!!!dečki su odlični!!!ma fenomenalni.nabavila sam si sve njihove albume osim ovog najnovijeg Light Grenades.jedva čekam da ga kupim.a što je još bolje pjevač je super hot!!!!budem stavila slike.eh da pozdravljam doroteu.ivanu i neny.
P.S neny jedva čekam da dođem u sisak i da te napokon upoznam.pozzz svima do daljneg!!!

Brandon Boyd (INCUBUS)
Image Hosted by ImageShack.us

uuuuuuu BRANDON-H.O.T
Image Hosted by ImageShack.us

INCUBUS
Image Hosted by ImageShack.us


16:18 | Komentari 8 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.