ponedjeljak, 11.12.2006.

I'VE BECOME SO NUMB I CAN'T FEEL YOU THERE..........

eh da i've become so numb.ajme koliko dugo nisam slušala linkin park.sad sam upravo gledala sve njihove spotove (imam ih sve snimljene na dvd-u ipak su mi oni druga najdraža grupa).ajme obožavam numb kako mi je to super pjesma uvijek me dirne.jedva čekam da im izađe novi album početkom druge godine.no da nastavim.u školi je bilo super.pisali mi kineziterapiju i naravno nije bilo ni jedne klupe u kojoj nije bilo prepisivanja.kaže nama profa možete prepisivat al nemojte baš sad svi da dobijete 5, ma kakvi profa di bi mi to, ni u ludilu :)))) eh još malo pa praznici jedva čekam.još malo nova godina a moja klapa i ja još uvijek ne znamo di ćemo.meni se u scotch neda zato jer ne želim dočekat novu u glasnoći jebenih narodnjaka.svaki božji vikend ih moram trpit e ne pada mi napamet da ih trpim i za novu.najradije bih ostala kod kuće i gledala filmove i slušala što ja hoću.al ću na kraju najvjerojatnije završit u jebenom scotchu.BIG FUCK!!!!!!!bem ti život!!!!ah šta se može.pozzzzzz...........

LINKIN PARK
Image Hosted by ImageShack.us

CHESTER & MIKE
Image Hosted by ImageShack.us

UH...... YEAHHHHHH
Image Hosted by ImageShack.us

NUMB
Image Hosted by ImageShack.us

ljudi stavit ću vam jednu pjesmu da ju pročitate,meni je pjesma odlična a nadam se da će se i
vama svidjeti

EDGAR ALLAN POE
ALONE



FROM CHILDHOOD'S HOUR I HAVE NOT BEEN
AS OTHERS WERE-I HAVE NOT SEEN
AS OTHERS SAW-I COULD NOT BRING
MY PASSIONS FROM A COMMON SPRING.
FROM THE SAME SOURCE I HAVE NOT TAKEN
MY SORROW; I COULD NOT AWAKEN
MY HEART TO JOY AT THE SAME TONE;
AND ALL I LOVE'D, I LOVE'D ALONE.
THEN- IN MY CHILDHOOD—IN THE DAWN
OF A MOST STORMY LIFE- WAS DRAWN
FROM EVERY DEPTH OF GOOD AND ILL
THE MYSTERY WHICH BINDS ME STILL.

FROM THE TORRENT, OR THE FOUNTAIN,
FROM THE RED CLIFF OF THE MOUNTAIN,
FROM SUN THAT ROUND ME ROLL'D
IN IT'S AUTUMN TINT OF GOLD-
FROM THE LIGHTENING IN THE SKY
AS IT PASS'D ME FLYING BY-
FROM THE THUNDER AND THE STORM
AND THE CLOUD THAT TOOK THE FORM
(WHEN THE REST OF HEAVEN WAS BLUE)
OF A DEMON IN MY VIEW.


19:17 | Komentari 8 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.