četvrtak, 07.12.2006.

i'm still alive...........but am i really??

nov dan.isti osjećaj usamljenosti kao proteklih dana.znam da sam više dosadna što sam ovako depresivna al čini mi se da ćete me morat trpit još neko vrijeme.sorry.još uvijek me knjiga progoni,a čini me da ni neće prestat još neko vrijeme.čudan osjećaj imam ovih dana.ostajem sama cijeli tjedan doma od nekih pola 7 pa do pola 12.a čudno je to da imam osjećaj kao da nisam sama i prolazi me jeza pri samoj pomisli na to.čak i sad.nikad prije se nisam bojala ostajat sam doma,uživala sam u samoći a sad mi baš nije svejedno.tko zna možda stavrno nisam sama, možda mi se točno pod prozorom mota neki moj i samo moj vlastiti edward (dorotea znaš o čemu je riječ).možda me promatra neki VAMPIR (I wish!!!).tko zna......everything is possible!!!!!!
odlučila sam stavit nekoliko mojih omiljenih slika od pearl jama i eddiea veddera.ovo su slike u razdoblju od 1992.-1994. godine.nadam se da će vam se svidjet kao što se meni sviđaju.pozzzz........

eddie na koncertu mtv unppluged 1992
Image Hosted by ImageShack.us

eddie uvijek emotivno otpjeva svaku pjesmu i uživi se u nju 100 %
Image Hosted by ImageShack.us

scena iz mog najdražeg spota za najdražu pjesmu even flow, nekoliko minuta kasnije
eddie se baci u publiku sa tog zida,to mi je ujedno i najbolja scena u spotu

Image Hosted by ImageShack.us

funny pearl jam
Image Hosted by ImageShack.us


21:37 | Komentari 9 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.