Imogen

petak, 14.01.2005.

testing, testing

Naletio sam jednom na test inteligencije od Mense, u nekim dnevnim novinama. Bilo je 12 pitanja koje je trebalo rješit za 10 minuta. I bacim se ja na posao, sa nekom radošću, jer sam pamet uvijek smatrao svojim glavnim adutom. I tako počnem...ali mi nije baš jasno što to oni hoće od mene, mislim koji je princip na koji se rješavaju pitanja. Pa pročitam upute, a tamo piše da mi sve treba biti jasno iz pitanja. Dobro. Pa nastavim rješavati test iako mi nije jasno na koji način se to radi, uzdam se u svoj najjači adut. A kad mi nešto nije najjasnije, onda malo promjenim fokus tako da mi se slika zamuti, ne bi li obratio pažnju više na cjelinu nego na detalje. I riješim ja taj test za nekih 20-tak minuta, jebiga, uzelo mi je čitanje uputa pun kurac vremena. Pa zbrojim bodove. I evo što su mi rekli:

0 – 5 bodova: Ne bojte se. Uzmite osobnu iskaznicu i ovaj test i odnesite ga na policijsku upravu. Osobnu iskaznicu ostavit na šalteru zajedno sa testom. Više vam neće trebati. Vratiti se u svoje prebivalište, koristite stazu kojom se najčešće krećete. Kad dođete u svoje prebivalište, pođite u najmanju prostoriju, po mogućnosti bez prozora. Ne bojte se buke koja dolazi iz vani. Mislite o nečemu žutom. Mislite o žutim, žutim, slasnim bananama. Njih će vam donijeti ljudi koji će se o vama odsad brinuti. Ne bojte se, blizu je kraj svim vašim patnjama. Sve će biti dobro.

- 03:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>