< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

moja ljubav i ostale važne stvari




mail: 16.blog.hr@gmail.com


free hit counter

hit counter














Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




nešto o 16

-22 godine
-idem na faks
-zabavljam se sa Dragim
-imam težih i lakših dana ali se
trudim uživati u životu

-1 zekonja
-1 mačak


utorak, 12.02.2008.

100

Evo već stotog posta, pa već mu je bilo i vrijeme sretan.. Bome sam taj blog bila
zapustila, ali mislim da mu dolaze bolji dani.
Moram reći da od moga onog zbediranog posta nema više ništa, tj od takvih mojih
osjećaja.
Da se pohvalim odmah, ispit od prošlog tjedna sam prošla i to sa 3, a ovaj što sam
imala u ponedjeljak sam isto prošla, yaay sretan.
Ponedjeljak mi je bio pakleni dan, digla sam se u 7 da ponavljam, onda ispit od 10 do
11, pa kava, rezultati drugog ispita, vožnja u autoškoli i onda na usmeni..
Bila sam sva strgana ali više nego zadovoljna sa svime.
Prevalila sam ta 2 ispita, u petak me čeka novi, a od ponedjeljka pa 2 tjedna praksa.

Vozim svaki dan, nemam straha, ide mi ok, imam greškica naravno ali sve je to za ljude,
danas mi je tek bio 3. sat.

Dečko i ja smo planirali na valentinovo ići na večeru u jedan slatki restoran, ali
oni ne primaju rezervacije za taj dan pa je onda čista lutrija da li ćemo uopće dobiti
stol. Ja sam poludila, ali eto, rado bi da jedne godine bude po dečkovom.
Mislim da će na kraju biti da ćemo biti kod njega, jesti nešto fino, seksati se i zezati.
Dobit će neku sitnicu i to je to.
Prije sam pridodavala više važnosti valentinovom, makar sam znala da je totalna komercijala,
sada mi se ne da previše zamarati sa time. Čak mi je prilično smiješno i glupo što i svi oko
nas bili ko mi, zagrljeni, u paru, svi "slave" isto, malo glupo jelda ? belj
Ah, dok je meni došlo iz guzice do glave, hehe..

Našla sam jednu dobru stranicu, pogledajte...
Meni je ovih dana stvarno pokazivalo dobro razdoblje, ja inače ne vjerujem u horoskop, a ovo
mi se baš svidjelo...
http://www.sanjalica.com/bioritam.php

pozdrav do sljedećeg puta :)



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>