...:::pAzItE KaKo sE tUcAtE Da nE PoLuPaTe JaJa:::...

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

Opis bloga

A pisat cu o svemu...kako glupo pitat kratak opis bloga...lol

Linkovi

a malo videa eo ak uspije


http://youtube.com/watch?v=DLp9dHW15sw

Nest o meni

IME:Matej
NADIMAK:CoLe...glupo al sta's
VOLIM:pizzu,bicikl,hip hop,rap,mixeve razne,prijatelje(al bas prijatelje),mp3,komp,internet,iskrene pametne(ne nuzno)lijepe i normalne zenske,hmm....pare...lol,mobitel svoj(do jaja),vodit zapisnik i sudit(premda jos nisam polozio,al budem)...volim svasta jos,rodbinu svu svoju i ljude koji se vole zajebavat...piće(najdraze coca cola ali nade se i alkohola)
NE VOLIM:glupe zenske(fala bogu rijetke),umisljene i dvolicne LJUDE(ne samo zenske),prepametne(ko fol)ljude,gljive,sarma mi nije draga(ali podnosim),narodnjake,nase pjevace bas ne preferiram(za glupe(volim))
CURA:nemam(mofda i iman neznan)
http://img147.imageshack.us/my.php?image=konastinky06fh0.jpg
http://img466.imageshack.us/my.php?image=p5021620pi3.jpg

blablablablablablablablabla

ponedjeljak, 02.04.2007. at 22:13

Yo i'm back

Alo ljudi sta ima...danas je bilo ok u skoli:povijest dosadna(lud) ali ok mora se i to...zatim kemija(pa gradivo je prelagano i zanimljvljivo kolko toliko) i dva sata vjeronauka gledali film isusu koji sam gledao vec 1000000 puta u zivotu mislim da je danas bio 1000001. put...zujoblablalololololol...i prezivio sam.:blabla.Onda sam isao na trening(btw.danasnji trening me podsjetio koliko volim trenirat)...onima kojima nije poznato treniram tenis.Bla bla bla dosao kuci istusirao se pogledao one glupe(ali znaju bit i deadsmijeh serije jer sam se morao nekako odmorit i onda sam isao u grad!Kupio sam si tako jednu zakon trenirku da jos ne vjerujem...roflonda sam neke hlace birao jer moram nes nosit na cipele...pa nemogu trenirku(lolol)roflnasao neke al tek sutra dolaze moje velicine...ma ok...malo sam ucioi sad sam na kompu trenutno...yesyeswink...eto to je bio moj danasnji dan...ne pretjerano zanimljiv ali eto...komentirajte i cujemo se jos ali mislim da ce bit postova preko praznika jer ce valjda bit zanimljiviji...a oce sigurno!!!AJDE POZZZZ



/ Say what you got (101) / Print this post / ### /

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.