The world is mine.

19.11.2006., nedjelja


***Saturday**night**fever****
jučer sam bila u


*zvuk bubnjeva i tnnn zvuk*


SALOON-u.


ako mi se sad želite obračat, nemožete jer sam ja sad prekul za sve.(hehe šala)

ipak sam ušla prek popisa.

sad ću vam isprićat šta je bilo.


prvo smo ja i SteLla išle kupit vranac da se opijemo pa smo
povele neke dvije maturantice - alternativke kul (pank stil nešto) s nama.
s njima smo bile na opatovini pa smo otišle do MELINA i RUPE.
u RUPI je bilo prezakon.ja sam bila vrlo fensi odjevena
i stella također(jerbo idemo u saloon onaaak).imala sam
boots 2cm peta (ubile su me majkemi svi su me zezali
da kak ću kad ću nosit 10 cm), tajce, DISCO MIŠKA,
i svoje dvije SHINY KRUNE oko vrata (dva mobitel
aparata, kola bisna al mu narav malko tisna hehe)i
za nepovjerotvat PUŠTENU KOSU(omalord).stella je
imala ŠAJNI NEKLES OKO VRATA, moju neku vestu,
ČIŽME MOJE i tako to...sad mi oko 8 već ko deve.
i idemo mi u rupu,stella do svoje ekipe, ja do svoje.
tamo još mene moji častili pa se tamo ubi još.


krećemo prema saloonu.

stanemo u red za POPIS.
ja se skompam s nekim momcima puste nas da se preguramo.
dođemo do zaštitara ja kažem svoje prezime
i on kaže "NE VIDIM VAS NA POPISU".a ja vidla tu
negdje napisano svoje prezime i sad gledam kako
nismo a ja vidim a majka moja mi je rekla da
se njima ne bahatim i da budem pristojna.sad meni glupo
njemu govorit pa evo nas na popisu.i ništa ja zivkam majku,
ona nam je sredila preko vlasnika jer ga pozna,ovo ono.
i za to vrijeme, ja se upoznavam sa zaštitarom.
i ja sad stojim tu iza nejga i on me gleda i ja mu
govorim da stvarno ne kužim kak nismo na popisu
da ja znam vlasnika da moramo bit na popisu.i
počnemo s zajebavat, ovo ono i kaže on "AJDE ULAZITE CURE!"
i ja sad ko faca sve sam ih provela ovo ono (preserravam se
ko neznam šta) , govorim kao ovo su moje,one idu...
a ja nas imala 6 na popisu a 8 nas curka ušlo.dvije
se iz škole skrpale.


i tako mi ušli unutra.("na moje lijepe oči", rekla bi paTRIŠA).

gužvaaaa.

janjevci.

plavuše od 12 god sa izblajhanim kosama
i crnim izrastima i fasadama na faci koje
smrde po onim parfemima jadnim.s onim
glupim rozim majicam iz AMADEUSA s onim
kao ŠAJNI natpisima.daj se pogleeeeeeee!!!

svi se naguravaju.

ja molim 6 puta DJ-a da mi pusti MADONNU.
nebi se on udostojio možda???ne nebi.peder.

bahati.

klinci.

tu i tamo neki dobar momak.

skupa cuga (jedva do šanka dođeš).

curke-kurvice mlade.

jedva smo se iščagali dobro.



zaključak: NIKAD VIŠE NE IDEM U SALOON SUBOTOM KAD SU GLUPE
SELJAČINE I KLINCI TAMO.MRŠ.






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
uhvatilo me razmišljat o ljubavi.



"Happiness seems to Loneliness



Image Hosted by ImageShack.us
(slika se zove "Loneliness", predivna mi je)



and loneliness killed my world."


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




"S cvjetom u kosi,
ritam te nosi,

dobit ću sve što zaželim."







A REVUA.

- 12:20 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>