The world is mine.

21.09.2006., četvrtak


i see (no) changes.that's just the way it is, things will never be the same.
ja sam svaki dan u "papaya šalata 24 sata 12 kandidata".

pozdravljam sve dobre ljude.

gengsta pjesma je u naslovu.sve kaže.puno promjena,
onih koje su u redu.


jako mi je zabavno.samo se zabavljam.baš mi je kul.
mogu vam reć da sam jako sretna,stalno sam u "muvingu",
puno se preseravam,svoja sam da u životu "svojija" nisam bila.
rad na sebi je uspio,nadam se,nadam,nadam.

izlazi se na svakakva mjesta.ona jako kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul alternativna i na ona kul fensi.
osjećam se crejzi.




Image Hosted by ImageShack.us

"Ide mi u, životu ide mi, ali mi fali ono malo.."

nastavak se zna.ovak je isto kul jer sam:




manipulator, diktator. ;) ;););););)











Vodi me u mrak
još samo ovu noć
malo ljubavi daj
ne misli na kraj.



- 22:50 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>