The world is mine.

31.05.2006., srijeda


Ponekad sanjam da tu si kraj mene.I opet sam sama.Ja ne zaslužujem strah.(Flare)
za vikend sam bila na dva "okupljanja prijatelja".bilo je vikidosm!!da.bilo
je nora-fora.i lijepo je to što si preko vikenda strašno veseo i nekako se
bolje osjećaš.ne znam zašto,meni je uvijek bolje.bolje nego da umirem
u školi gdje ekipa preživljava iz dana u dan,znači doslovno i preneseno.
ne idemo u školu nego na bauštelu.i smrzavamo se jer nemamo
prozore.yes lud bang nono


u vezi osječajne jako teme (:P:Pbanglud)"maj filingz"
a ono,ne znam."Gomila nesklada!"
oh jes.thumbupbang


treba partijat.party
i sve bu bilo fajn.

post je preglup da bi funkcionirao (zapleo mi se jezik bajdvej).


vau!!!gle!vi hev samting in kamn

bar sam si ja to tako umislila


da se ne blamiram više "Ne želim da se blamiram" idem ja.







Ne spominji ljeto iza nas.




- 23:36 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>