prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Chel Thrower

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

May

Copyright by Chel C.

subota, 20.12.2008.

Here it goes

Definition always changes
It's not the same as yours
You could be so much more
The closer that you get (Here it Goes - Jimmy Eat World)

Ovo je priča o Chel. Ovo je moja priča. Ovaj lik je najsličniji meni i neki događaji su se stvarno dogodili.
Posudila sam osobe iz stvarnog svijeta i postavila ih u svoj svijet mašte onako kako meni odgovara. Nije bitno kako, jer nikada neće saznati za ovo. Aako saznaju, neće se prepoznati, jer ih neću prikazati isto tako, već pomalo izmjenjeno.
Neke osobe su postojale ili još uvijek postoje u blog svijetu. Nema ih puno i nisu me oni tražili da ih stavim, već smatram da zaslužuju mjesto u mojoj priči jer imaju značenje u mojem pisanju. Čak i neki od njih nikada neće znati da sam ih ubacila, ali meni je to bitno jer ću tako znati da svojim odlaskom nisu napustili ovaj svijet.

Na komentare poput: Super priča, posjeti moj blog; ne odgovaram. Mislim da je svima jasno zašto.

Chel

- 23:56 - Komentari (6) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.