Il postino

20.12.2005., utorak

od svih samoća ...









... najdraža mi je ona u prirodi. Ponesem dovoljno hrane da mogu preživjeti, omiljenu knjigu, kuhalo ... sve to strpam na bicikl i krenem. Ne idem bez cilja, dapače, sve je dobro planirano. I predobro, predobro u smislu da nikad ne bude tako kako je zamišljeno.

U čemu je tajna? U tome što nikuda ne moram stići -- idem a ne moram stići. Jedino čemu posvetim malo više pažnje je mjesto za spavanje, nastojim da bude na

mjestu koje sunce obasja na izlasku. Ti si lud! Misliš samo na sebe! Kupiti ću ti mobitel da se možeš javljati gdje si ... svašta čujem na svoj račun. I svima im odgovaram: "Da, ja sam sve to, i vjerujte mi, sretan sam takav kakav jesam.

Posebna je draž kad zalutam. Znam da sam negdje tu, karta govori jedno, kompas drugo, a moj osjećaj treće. To je onaj skriveni dio plana :) Jednom, negdje u brdima između Drežnice i Brinja, do mraka je još bilo dobar sat vremena i ja sam još uvijek bio nadobudan i planirao stići do Alana. Odustao sam zašuvši lavež pasa i svijetlo na rubu šume ... zaselak kao u priči... pokucam na vrata i upitam za smještaj. Upozorili su me na divlje svinje i pokazali šljivik poviše kuće.

Pijuckao sam čaj i hvatao posljednje zrake zalazećeg sunca koje se raspršivalo po paučinastoj livadi. Vjetar je puhao u naletima i svaka je travka titrala u vlastitom ritmu. Sve je titralo, i livada i šuma i mjesec koji je provirivao na suprotnoj strani... Jutro je bio upravo onakvo kako je gazda opisao.

[ Koići, lipnja 2002 ]


- 01:19 - ajmo curice ajmo dječaci (10) - nosi kući - #

<< Arhiva >>

04/12 (3)
03/12 (1)
01/07 (1)
09/06 (1)
05/06 (1)
04/06 (1)
03/06 (2)
02/06 (2)
01/06 (1)
12/05 (4)
11/05 (3)
10/05 (1)
09/05 (1)
08/05 (2)
07/05 (3)
06/05 (4)
05/05 (1)
04/05 (2)
03/05 (8)
02/05 (8)
01/05 (3)
10/04 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

On/Off

Čemu sve to?


A potrebno je tako malo ...

Poslušaj: Sheila Chandra

čitam:

blogačenje

Još nešto

Putnici, svratite na čašicu razgovora ...

pijesak-at-gmail.com

optimizirano za Mozillu


Samo za tvoje uši:

Cilljaj na zvijezde. Ako i promašiš, završiti ćeš među njima.
razumica

Drhtaj bjeline

vrijeme prolaznosti

još noćas
tobom zaustavljeno

dodirom
vanzemaljskih htijenja

uz plam
dogorjele svijeće

mirisne

ukradene
iz tame

tu pored
tople peći u tišini

na kraju
bijelih svjetova

sa zapletenim
nemirima u kosi

sa mekim sjenama
u naručju nedorečenog

u noći
satkanoj od tvog imena

alkemičar