Il postino

04.03.2005., petak

dušebrižnici i oni drugi ...

Imam kurac u guzici a nisam peder. Kako je to moguće? Ovaj jednostavni kombinatorni problem ima više odgovora, a ako malo bolje primijetite nije ni definirano što znači 'biti peder'. Za psa nećemo reći da je peder, svi pretpostavljamo da se to odnosi na ljudsko biće.

Homoseksualna bračna zajednica. Jesam li za ili protiv? Pojma nemam. A kako i zašto je nastala heteroseksualna bračna zajednica? Pojma nemam. Nisam proučavao organizacione strukture u ljudskom društvu i kako funkcioniraju. Što se tiče održavanja ljudske vrste i zaštite ljudske mladunčadi Kustić sigurno ima pravo; neka mini zajednica to mora obaviti jer je iskustvo pokazalo da nije mladunčad dobro ostavljati na travi.

Što ako mini zajednica ne obavlja taj posao kako treba? Može li to raditi maksi zajednica? Rasprava o tome nije rasprava o homoseksualnosti i to Kustić sigurno zna, zato ju i potiče.

Unutar četiri zida možemo raditi što nam je po volji. Čudna postavka za jednog duhovnog pastira. Od sada pa nadalje molim da svoje duhovne potrebe upražnjavate unutar četiri zida. Onima s trokutastim sobama biti će rušene kuće po kratkom postupku.

Pa zašto onda gayparadisti paradiraju? Što oni zapravo hoće? Žele biti prihvaćeni? Biti prihvaćeni od zakona i ljudskog i Božjeg?

Bog ljude ne razlikuje po boji kože, seksualnoj opredjeljenosti ili obrazovanju. Pa to je ljudski rod već apsolvirao, samo nam je preostao još onaj diplomski, završni ispit. I zašto crkveni dostojanstvenici smatraju da su pozvaniji o tome pričati od svih ostalih? Što njima smeta ako o homoseksualcima raspravlja vlada ili parlament?

Mislim da je od svih zakonskih pitanja najstarije ono o nasljeđivanju, molim ispravite me vi koji se bolje kužite u zakone od mene. Dakle, naglasak je na imati. U nekim plemenima Oceanije roditelji dobivaju prezime po imenu svog djeteta. Ako je Plejada moje dijete ona sam ja Plejada-ilpostino. I kad umrem 'moje vlasništvo' ne treba nitko nasljeđivati kad nije moje. To je jasno ko putar i za takav zakonik ne trebaju sudovi. Ako homoseksualci želi mijenjati zakonsku regulativu onda još manje razumijem potrebu crkvenih vlasti da o tome raspravljaju.

Jedna moja poznanica ne voli ptice. Pogotovo ne voli one male ptičice kojima se svi divimo kad nam pjevaju jutarnju pjesmu. Naročito se boji uzeti je u ruku. Nakon dugo godina sam otkrio njenu tajnu. Ptice su krhke i nježne i ona se boji svog unutarnjeg poriva da je zdrobi. Ona se boji sebe i ptica za nju predstavlja prijetnju.

Meni se čini da je rasprava o homoseksualnosti rasprava o nama samima. Je li to prirodno ili nije, opet nemam pojma. Mogu pričati o matematici jer o tome imam neku predodžbu i iskustvo. Je li nekoj ženi čini veće zadovoljstvo ako ju ljubi neka druga žena ili ja? Ne znam, i ne postavljam si to pitanje? Glupo je tako nešto uspoređivati. Ako to čini samnom onda znači da to želi činiti baš samnom i to mi je jedino važno. Te stvari nisu za ulicu i javne parkove, slažem s Kustićem. Homoseksualci nisu agresivni tipovi, dapače čine mi se vrlo uljudni i nenametljivi. Još mi niti jedan nije došao i stavio ruku u gače, uvijek pitaju, i nisu uvredljivi ako ih odbijem, čak ostanu i dalje razgovarati. Jednom mi je jedna mica nabila svoju pičku na vrh cipele na plesnjaku, ja nisam reagirao a ona je demonstrativno napustila salu. Ima nas svakakvih. Ono što je interesantno u priči o homoseksualnosti je da takav odnos većina nas koji to nismo doživljavamo isključivo na nivou tjelesnog. To je stoga jer i heteroseksualni odnos ne doživljavamo drugačije, a ovaj prvi smatramo nemoralnim. Kakvo ja imam pravo guziti svoju ženu svaki dan u dupe i smatrati se velikim ljubavnikom, a javno osuđivati neke druge koji rade to isto. Nije li tu sakrivena neka ptičica?

Zašto homoseksualcima uskraćujemo ljubavnu komponentu njihovog odnosa? Zašto mislimo da heteroseksualci 'znaju' voljeti a da drugi to ne znaju. Priznajemo im da su ljudska bića, ali im uskraćujemo sposobnost voljenja. Žene su prije par stoljeća napokon dobile i dušu, pa zašto homoseksualci ne bi dobili i pravo da vole.
- 09:07 - ajmo curice ajmo dječaci (11) - nosi kući - #

<< Arhiva >>

04/12 (3)
03/12 (1)
01/07 (1)
09/06 (1)
05/06 (1)
04/06 (1)
03/06 (2)
02/06 (2)
01/06 (1)
12/05 (4)
11/05 (3)
10/05 (1)
09/05 (1)
08/05 (2)
07/05 (3)
06/05 (4)
05/05 (1)
04/05 (2)
03/05 (8)
02/05 (8)
01/05 (3)
10/04 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

On/Off

Čemu sve to?


A potrebno je tako malo ...

Poslušaj: Sheila Chandra

čitam:

blogačenje

Još nešto

Putnici, svratite na čašicu razgovora ...

pijesak-at-gmail.com

optimizirano za Mozillu


Samo za tvoje uši:

Cilljaj na zvijezde. Ako i promašiš, završiti ćeš među njima.
razumica

Drhtaj bjeline

vrijeme prolaznosti

još noćas
tobom zaustavljeno

dodirom
vanzemaljskih htijenja

uz plam
dogorjele svijeće

mirisne

ukradene
iz tame

tu pored
tople peći u tišini

na kraju
bijelih svjetova

sa zapletenim
nemirima u kosi

sa mekim sjenama
u naručju nedorečenog

u noći
satkanoj od tvog imena

alkemičar