sLiKiCe...........

Bit_ces_moj.bmp (904 KB)



Brojke_brojke.jpg (11 KB)



ImageHost.org



ImageHost.org



Druga.gif (4 KB)



ImageHost.org



It_s_to_late.bmp (221 KB)



ImageHost.org



ImageHost.org



Jebiga.jpg (7 KB)



Jedan_pogled.gif (7 KB)



Kissach.gif (6 KB)



ImageHost.org



Ljubi_me.png (9 KB)



Mala.jpg (16 KB)

  siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav...... cerek

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


O meni:

Ime:
Nives

Razred: 7.c

Živim: Dalmacija

Naj frendica: Anja

Naj frend: Marin, Stefi, Marko...

Volim:
-čitati
-provoditi vrijeme u knižnici
-Anju
-dečka
-obitelj
-dopisivanje
-svirati klarinet


Ne volim:
-likovni
-umišljene ljude
-ljude koji misle da su najbolji
-određene osobe
-fiziku
-matematiku

Moji mobiteli:


Get yours at MiniMobs.com



petak, 09.01.2009.

Hi!!!

Hi!!!
Veeeliki pozdrav svima koji čitaju ovaj blog i posjećuju ga.
I dalje me zanima vaše mišljenje o mom blogu.
Ako vam se nešto ne sviđa recite mi to pa ću ja to nastojat promjeniti.
Pozdrav čČokolini,Anji,maestru,nastavniku sa solfeggia,teta Sandi....
Veliki pozdrav svima.

Adios!!!!



| komentiraj! (7) | isprintaj | # |

utorak, 06.01.2009.

Sorry!!!

Sorry!
Nisam se mogla javiti zato šta mi se nije mogao uključit
internet.

Hvala na kommovima.
Nadam se da ću i sada dobiti puno kommova.
Za sad vas pozdravljam.

Pozz..............





| komentiraj! (1) | isprintaj | # |

petak, 02.01.2009.

Ciao!!!

Bok ljudi!!!
Ovo je moj novi blog!!!
Nadam se da vam se sviđa!!!
Ako vam se nešto ne sviđa, recite
mi to u kommovima, pa ću ja to nastojat promjenit!!!

Ostavljajte mi puno kommova jer ja sve kommove vraćam!!!
Ako vas zanima nešto o meni,
sa strane će biti moji podatci!!!

Ako se netko želi dopisivati
sa mnom, neka mi se javi u kommovima!!!

Zasada veliki pozdrav!!!



| komentiraj! (48) | isprintaj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.