body • Ja zaboravljam na druge,s tobom stojim usred duge . . S tobom sati ne postoje,nebo topi modre boje . - Magic dreams - Blog.hr body

petak, 19.09.2008. 15:21

• Ja zaboravljam na druge,s tobom stojim usred duge . . S tobom sati ne postoje,nebo topi modre boje .

Ne znam da li da budem sretna ili tuzna jer . .
Osjecam da se zaljubljujem ali nisam sigurna da sam izabrala pravu osobu.Naime , on je trenutno u vezi s mojom prijateljicom ali sve upucuje na to da ona nije zaljubljena u njega , odnosno da joj se on samo dopada.No,unatoc tome,ljuta sam na sebe jer ponovno cinim ono sto sam sebi obecala da to vise nikad necu uciniti . Zaljubljujem se u krivu osobu . Kada ga pogledam , osjetim toplinu oko srca . Zudim za njegovom blizinom jer se ,uz njega osjecam lijepo , onako kako vec odavno nisam . Nisam sigurna da je ovo ljubav , mozda je to samo moja zelja da imam nekog uz sebe jer vec odavno nisam bila u vezi . Mozda . . .
U srijedu navecer smo plesali zajedno . Ja , on i moja prijateljica . Stekla sam dojam da me je krenuo zagrliti te da je htio da tako zagrljeni plesemo ali sam se okrenula i nastavila plesati sa prijateljicom premda ne poricem da sam se , u tom trenutku zaista htjela naci u njegovom zagrljaju , kao sto to zelim i sada . Nisam pravedna , znam. Samo moje razmisljanje o njemu nije pravedno i , jednostavno nije u redu . Ja i on nemamo nikakvu buducnost . Apsurdno je uopce razmisljati o tome . Svjesna sam toga ali ne mogu prestati misliti o njemu . Prije nego sto sam pocela sa pisanjem , gledala sam njegove slike . Ne trebam ni spominjati da je predivan na njima . Nije poput drugih , to je ono sto se odmah primijeti . Nije jedan od onih koji se trude istaknuti pokazivajuci svoju snagu i cineci lose i ,nadasve neprikladne stvari za svoju dob . Bas naprotiv , on je njezan i ima divan pogled na koji nitko , htio to ili ne , ne moze ostati ravnodusan . Bez imalo susprezanja , pokazuje svoje emocije .Ne,nikad nije zaplakao,barem ne onda kada sam ja bila tu ali , bez ustrucavanja otvoreno prica i izrazava svoje osjecaje,a to mi se uistinu dopada . Ne dopadaju mi se tipovi decki koji se ophode i previse zastitnicki prema svojim ljepsim polovicama samo da bi pokazali da su „ frajeri“ . Takvi me nikad nisu privlacili .

Image and video hosting by TinyPic

Moram spomenuti da sam se , napokon odmorila , u pravom smislu te rijeci . Sada sam odmorna , ne vise onako umorna i bezvoljna kakva sam bila kada sam pisala prethodni post . Osjecam se kao druga osoba . Sretnija i zadovoljnija . Da , problemi o kojima sam pisala jos uvijek nisu nestali ali sada mnogo lakse podnosim odredjene stvari i osjecam da imam i vise nego dovoljno za snage . Shvatila sam da ne postoji nista sto nas moze sprijeciti u nakani da ostvarimo nase snove i da budemo sretni , osim nas samih . Trebamo znati kada je pogodan trenutak da se zaustavimo , odmorimo i razmislimo o svemu .
Cvrsto sam obecala i sebi i svojim roditeljima da cu se ove godine potruditi te da cu vise uciti ali i uvesti odredjene promjene u nacinu mog ucenja i organiziranost svojih obaveza kojih , osim skole i nemam napretek . Jedna od spomenutih promjena je i ta da mi Internet radnim danima nece biti dostupan pa cu Vam se javljati samo subotom i nedjeljom,a tada ce i postovi biti objavljivani .
Uzivajte .
Pozdravlja Vas Vasa sretna Madame Agnes.
: )

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Djordje Balasevic

Ali, postoje u nama neke neprevodive dubine,
postoje u nama neke stvari neprevodive u reci, ne znam..."
(Djordje Balasevic - Provincijalka)
- "Pusti da se svetla svud priguše,
sačeka poslednje zvezde namiguše,
vuče mi rukav: "Idemo!"
Plaši me on, gde si ti? Hiljadu se stvari moglo desiti..." (Djordje Balasevic - D moll )
- "Uzme me u svoju tamnu kočiju.
Nebo primi boju tvojih očiju.
Znam taj put, to je prečica za bol." (Djordje Balasevic - D moll )
- "Ne gledam filmove iz ranih sedamdesetih,
dosta je suza i rastanaka nesretnih.
Ko takve stvari snima? Baš čudnog sveta ima,
tako se lako rasplaču." (Djordje Balasevic - Ne volim Januar )
- "Na jastuku... Bdim na ponoćnoj straži kao stari posustali ratnik
Kom svaki put od riznice neba jedva zapadne mesečev zlatnik...
Pod oklopom drhti košuta plaha večno gonjena tamnim obrisima straha
Koja strepi i od mirnih obronaka sna..." (Djordje Balasevic - Nedostaje mi nasa ljubav)
- "Kad potražim put u središte sebe, staze bivaju tešnje i tešnje..." (Djordje Balasevic - Nedostaje mi nasa ljubav)
- "Zivot je more, pucina crna,
po kojoj tonu mnogi sto brode.
Nije mi srce plasljiva srna.
Ja se ne bojim velike vode." (Djordje Balasevic - Zivot je more )
- "U jutra rana plase me senke
minulih dana.
Secanja mutna kao u lazi,
kao u snu..." (Djordje Balasevic - Zivot je more )
- "Ipak se borim, ipak se nadam,
sve manje letim, sve vise padam,
i sve su jace ruke sto me vuku dnu..." (Djordje Balasevic - Zivot je more )

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee