body Prave si boje dodala na taj portret zivota mog: talase plave, nijansu lave, vrtloge zelenog. I lila, tamnu, ceznjivu,i boju breskve, neznu i sramezljivu,setno sivu, nepogresivu. - Magic dreams - Blog.hr body

nedjelja, 31.08.2008. 14:28

Prave si boje dodala na taj portret zivota mog: talase plave, nijansu lave, vrtloge zelenog. I lila, tamnu, ceznjivu,i boju breskve, neznu i sramezljivu,setno sivu, nepogresivu.

Post zapocinjem divnim stihovima Djordja Balasevica :

„Reci jesu moje igracke, cakle mi se u glavi kao oni sareni
staklici kaleidoskopa i svaki put mi je druga slika u ocima kad
zazmurim.“


Kako se zahvaliti najvaznijoj osobi u mom zivotu ? Njoj.

Njoj koja me je naucila da je svatko divna osoba te da je jedina razlika izmedju ljudi ta sto jedni vise pokazuju koliko vrijede i koliko su lijepi iznutra,a drugi manje .
Njoj koja me je naucila postovati druge ,bez obzira da li su me povrijedili ili ne , objasnjavajuci da ce te iste osobe jednom shvatiti koliko su me povrijedile te da ce oni biti ti koji ce me moliti za oprost .
Njoj koja me je naucila kako biti jaka i kako pokazati svoju snagu onda kada ti je najteze .
Njoj u cijim divnim pricama uzivam.
Njoj koja je moje djetinjstvo ucinila bajkom .
Njoj koja me je naucila da je masta carolija duse.
Njoj koja je bila tu kada sam se upoznavala sa svijetom ljubavi , kada sam prvi put plakala zbog decka i kada sam se prvi put suocila sa ljubavi kao takvom .
Njoj koja me je naucila da uvijek trebam pomagati drugima ukoliko je to u okviru mojih mogucnosti jer nikad ne znamo sto ce se dogoditi . Mozda i nama ,jednom bude potrebna pomoc iste osobe ?
Njoj koja je cijeli svoj zivot podredila meni i mom bratu .
Njoj s kojom mogu pricati niz sati , a da pritom ne osjetim nikakav umor .
Njoj kojoj se divim .
Njoj koju obozavam.
Njoj . Mojoj mami .
Mama , rijeci koje bi mogle ,barem priblizno opisati koliko te volim , jos uvijek nisu izmisljene . Moje djetinjstvo se , po mnogo cemu , razlikovalo od djetinjstva vecine mojih poznanika . Prolazile smo kroz veoma tesko razdoblje,a kada smo pomislile da je ono zavrseno te da su svi nasi problemi , naprosto nestali , pojavili su se novi . No,zanimljivo je da smo uvijek ostale – zajedno . Niti jedna nedaca koju nam je zivot priustio nas nije mogla razdvojiti . Ne mogu poreci da cesto udjemo u sukob te da , na trenutke pozelim da provedem barem jedan dan potpuno sama . No, kada sam se osvrnula oko sebe , shvatila sam da nisam niti prva , a ni posljednja koju obuzmu takve misli ,barem na trenutak . Postoje divni i prelijepi trenutci ali i oni manje lijepi . Upravo zbog njih , obozavam ono sto jesi . Obozavam inteligenciju kojom zracis . Tvoj specificni osmijeh koji svatko od tvojih poznanika i prijatelja , obozava . Tvoju divnu kosu i nacin na koji leprsa na vjetru . Tvoj nacin na koji pokazujes svoje emocije . Tvoju skromnost . Tvoju snagu i sposobnost da pobijedis sve prepreke koje ti se nadju na putu . Tvoj odlican smisao za humor kojem nitko ne moze odoljeti . Nekad sam se divila istaknutim historijskim licnostima , nekad uspjesnim i imucnim licnostima,a sada shvatam da si ti ona kojoj se istinski divim .

Rijeci koje ti posvecujem nisu ni priblizno onom sto ti zasluzujes i zato vec danima pokusavam napisati nesto uistinu divno premda se ni to ne bi moglo porediti sa tvojom unutarnjom i vanjskom ljepotom . Napisem jednu recenicu ,a zatim je izbrisem . Trebala bih napisati recenice koje jos uvijek nisu izmisljene . Koje su poput unikata , kao i ti . Ti ne zasluzujes obicne recenice u kojima cu pisati da te volim i da sam ti neopisivo zahvalna .Ti zasluzujes stihove jos nenapisane i rijeci jos neizrecene .
Mama , volim te !
Tata,zao mi je jer napisane rijeci ne mogu posvetiti i tebi .


Image and video hosting by TinyPic

Ples latica cvijeca . Spokoj u meni . Misli .

Upravo promatram ples latica cvijeca . Osjecam spokoj.Razmisljam o svojoj baki i svom djedu .Osobama u cijim pricama uzivam . Opcenito,obozavam slusati price iz mladosti svojih roditelja ali i bake i djeda . Ne treba mnogo da shvatimo da se mnogo toga promijenilo . Oni su zaradjivali za zrak koji udisu dok ja ne radim nista .Moja jedina duznost je nauciti gradivo u skoli te se pristojno ophoditi prema drugima .To je jedino sto moja obitelj trazi od mene ,a pruzaju mi sve .Kada kazem da sam u izlogu odredjene prodavnice , pronasla nesto sto mi se dopada - odmah to dobijem.Dovoljno je da lijepo zamolim . Katkad pomislim da nisam zasluzila sve ovo sto imam ,a imam sve . Mnogo vise od onog sto sam zasluzila . Moje ponasanje , na trenutke , ne prilici osobi kakva bih trebala biti .


Image and video hosting by TinyPic


Osjecam se mnogo bolje od dana kada sam napisala prethodni post iako se , u principu nije mnogo toga promijenilo.On je odlucio da cini ono sto mu ne ide u prilog i ono sto mu ,definitivno ne moze pomoci . Iako ne volim misliti da sam nemocna , ovaj put odustajem jer ne mogu smognuti snage da se nastavim boriti . Kada bih i smognula snagu za borbu , znam da ne bih postigla ono sto bih htjela . Poznajem ga . Kada nesto odluci , ne odustaje od toga dok on ne shvati da grijesi , a to potraje dugo .
Nisam vise vazna ja , niti ono sto ja osjecam . Vazno je ono sto on cini sebi . Shvatila sam da nisam jedini krivac za ono sto se dogodilo . Shvatam da je krajnje vrijeme da prestanem smatrati sebe krivom za sve lose sto se dogodi . Realno , niti u jednom pogledu nisam mogla utjecati ( niti sam to ucinila ) na njegovu odluku da sebi unistava zivot i ono za sto se je , cijeli zivot borio . Ono za sto se trudio . Ono zbog cega je dozivljavao uspone i padove ali je uspio. Ako je on spreman odustati od svega onog cemu je posvetio polovinu svog zivota , nazalost ne mogu uciniti nista po pitanju toga .
Nikad nisam bila poput drugih osoba moje dobi . Oduvijek sam veoma cudna iako se,katkad trudim ne dozvoliti da to izidje na vidjelo . Jedna sam od onih koji se najvise trude oko toga da stvore sliku sretne osobe cak i onda kada se ne osjecaju tako . Polovinu svog djetinjstva sam provela glumeci da sam nesto sto nisam da bi drugi stekli lijep dojam o meni . Kada sam prolazila kroz veoma tesko razdoblje u mom zivotu , nitko nije bio tu . Naprosto osjecam da mi je potrebno barem nekoliko dana za sebe . Da se odmorim i razmislim o svemu sto se dogodilo,a dogodilo se mnogo toga .
Uz to,blizi se pocetak skolske godine . Bila sam ubijedjena da ce se ovaj pocetak razlikovati od ostalih te da se ove godine , nekoliko dana do pocetka skolske godine , nece dogoditi nesto sto ce me slomiti i sto ce odvratiti moje misli od skole i svega vezanog za nju , kao sto se to do sad dogadjalo.No,prevarila sam se . Bilo mi je suvise lijepo da bi potrajalo . Naposlijetku,trebala sam predvidjeti da ce se ovakvo nesto dogoditi . Svaki put kada sam okusila cari srece i kada bih pomislila da sam sretna te da je sve , napokon na svom mjestu , uvijek bi se dogodilo nesto sto bi me ubijedilo u suprotno . Ni ovaj put nije bio iznimka.
Na zivot posmatram kao jedan ples . Tokom plesa , imamo trenutke kada osjecamo da smo puni snage i kada se trudimo pokazati nase plesno umijece ali , suprotno tome,imamo i trenutke kada osjecamo da smo na izmaku snaga te da nedostaje veoma malo da zaustavimo ples . Ja se osjecam upravo ovako , kao da sam na izmaku snaga . No,ni ne pomisljam da zaustavim ples . Uvijek sam bila borbenog duha i zasto bih to dozvolila da se to promijeni zato sto se dogodilo nesto sto me povrijedilo ? I ovaj put cu biti jaka jer moram . Zbog svojih najmilijih i , naposlijetku zbog sebe .


Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Djordje Balasevic

Ali, postoje u nama neke neprevodive dubine,
postoje u nama neke stvari neprevodive u reci, ne znam..."
(Djordje Balasevic - Provincijalka)
- "Pusti da se svetla svud priguše,
sačeka poslednje zvezde namiguše,
vuče mi rukav: "Idemo!"
Plaši me on, gde si ti? Hiljadu se stvari moglo desiti..." (Djordje Balasevic - D moll )
- "Uzme me u svoju tamnu kočiju.
Nebo primi boju tvojih očiju.
Znam taj put, to je prečica za bol." (Djordje Balasevic - D moll )
- "Ne gledam filmove iz ranih sedamdesetih,
dosta je suza i rastanaka nesretnih.
Ko takve stvari snima? Baš čudnog sveta ima,
tako se lako rasplaču." (Djordje Balasevic - Ne volim Januar )
- "Na jastuku... Bdim na ponoćnoj straži kao stari posustali ratnik
Kom svaki put od riznice neba jedva zapadne mesečev zlatnik...
Pod oklopom drhti košuta plaha večno gonjena tamnim obrisima straha
Koja strepi i od mirnih obronaka sna..." (Djordje Balasevic - Nedostaje mi nasa ljubav)
- "Kad potražim put u središte sebe, staze bivaju tešnje i tešnje..." (Djordje Balasevic - Nedostaje mi nasa ljubav)
- "Zivot je more, pucina crna,
po kojoj tonu mnogi sto brode.
Nije mi srce plasljiva srna.
Ja se ne bojim velike vode." (Djordje Balasevic - Zivot je more )
- "U jutra rana plase me senke
minulih dana.
Secanja mutna kao u lazi,
kao u snu..." (Djordje Balasevic - Zivot je more )
- "Ipak se borim, ipak se nadam,
sve manje letim, sve vise padam,
i sve su jace ruke sto me vuku dnu..." (Djordje Balasevic - Zivot je more )

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee