body Masta je carolija duse - Magic dreams - Blog.hr body

četvrtak, 24.07.2008. 14:27

Masta je carolija duse

Katkad se pitam , sto je to sto covjeka cini ? Da li je to mudrost , znanje ili topla dusa ?Ja smatram da da ga ne cine ni sve moguce skole ni diplome uredno poslozene na zidu.Smatram da su one samo dokaz tastog uma i marljivosti.Uvijek se rastuzim kada primijetim da su obrazovane i financijski stabilne osobe prihvacenije u drustvu . Slazem se da je znanje moc ali postoji nebrojeno mnogo osoba koje su podjednako inteligentne,vrijedne i marljive , a nemaju se priliku obrazovati i kulturno uzdizati .
Image and video hosting by TinyPic
Razmisljala sam i o sreci . Sto je za Vas sreca : blago ,novac ili bubamara na prekrasnom cvijetu?Katkad preokupiramo misli ,razmisljajuci o nacinu zarade ili poslovnim / skolskim obavezama , a zaboravimo na prekrasan miris cvijeca , carobnoj glazbi koju nam pruzaju kapi kise.Zasto cesto zaboravimo nacin na koji mozemo uploviti u carobne snove ?
Primijetila sam da mnogi cesto razmisljaju o buducnosti i o onom sto ce nam ona donijeti .No,ja ne zelim vidjeci buducnost jer smatram da je sadasnjost poklon nasem srcu . Zelim biti sada i ovdje.Uzivati u ljepoti ovog trenutka .Buducnost zelim uciniti tajnom .O njoj zelim razmisljati onda kada u nju krocim laganim koracima .Ovu avanturu koju nazivam zivotom zelim prozivjeti onako kako zelim , uzivajuci u ljepoti svakog trenutka .
Pocela sam graditi svoju oazu mira koju ce sacinjavati riznica ljubavi i rijeci koje teku dok moje srce govori .
Image and video hosting by TinyPic
Za kraj : „Ljepota zene“
Slavna Audrey Hepburn je, osim što je bila prelijepa glumica (za ulogu u filmu 'Praznik u Rimu' 1953. osvojila je i Oscara), bila i velika aktivistica za ljudska prava, a 1988. je postala glasnogovornica UNICEF-a.

Što se tiče savjeta o ljepoti, najviše je voljela citirati slavne stihove Sama Levensona:

Za atraktivne usne, govorite ljubazno.

Za divne oči, gledajte ono što je dobro u ljudima.

Za dobru liniju, dijelite hranu s gladnima.

Za lijepu kosu, dozvolite djeci da provlače svoje prste jednom dnevno kroz nju.

Za dobro držanje, hodajte sa znanjem da nikada niste sami.

Ljudi, više nego stvari, trebaju obnavljanje, oživljavanje, potvrđivanje, prosuđivanje; nikada ne odbacujte nikoga.

Upamtite, ukoliko vam ikada treba pomoć, naći ćete je na krajevima svake od vaših ruku.

Kako odrastate, otkrit ćete da imate dvije ruke: jednu da pomognete sebi, a drugu da pomognete drugima.

Ljepota žene nije u odjeći koju nosi, njenoj figuri ili frizuri. Ljepota žene se ogleda u njenim očima, jer su one vrata njenog srca, mjesto gdje ljubav počiva.

Ljepota žene nije u njenoj vanjštini, nego se prava ljepota žene očituje u njenoj duši. To je pažnja koju ona nesebično pruža, ljubav koju ona pokazuje.

Ljepota žene se povećava kako godine prolaze.
Image and video hosting by TinyPic

Edit :
Najdrazi moji , ukoliko zelite glasati za moj blog , to mozete uciniti
ovdje
Ostavljam osmijeh : )

Komentiraj ( 136 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Djordje Balasevic

Ali, postoje u nama neke neprevodive dubine,
postoje u nama neke stvari neprevodive u reci, ne znam..."
(Djordje Balasevic - Provincijalka)
- "Pusti da se svetla svud priguše,
sačeka poslednje zvezde namiguše,
vuče mi rukav: "Idemo!"
Plaši me on, gde si ti? Hiljadu se stvari moglo desiti..." (Djordje Balasevic - D moll )
- "Uzme me u svoju tamnu kočiju.
Nebo primi boju tvojih očiju.
Znam taj put, to je prečica za bol." (Djordje Balasevic - D moll )
- "Ne gledam filmove iz ranih sedamdesetih,
dosta je suza i rastanaka nesretnih.
Ko takve stvari snima? Baš čudnog sveta ima,
tako se lako rasplaču." (Djordje Balasevic - Ne volim Januar )
- "Na jastuku... Bdim na ponoćnoj straži kao stari posustali ratnik
Kom svaki put od riznice neba jedva zapadne mesečev zlatnik...
Pod oklopom drhti košuta plaha večno gonjena tamnim obrisima straha
Koja strepi i od mirnih obronaka sna..." (Djordje Balasevic - Nedostaje mi nasa ljubav)
- "Kad potražim put u središte sebe, staze bivaju tešnje i tešnje..." (Djordje Balasevic - Nedostaje mi nasa ljubav)
- "Zivot je more, pucina crna,
po kojoj tonu mnogi sto brode.
Nije mi srce plasljiva srna.
Ja se ne bojim velike vode." (Djordje Balasevic - Zivot je more )
- "U jutra rana plase me senke
minulih dana.
Secanja mutna kao u lazi,
kao u snu..." (Djordje Balasevic - Zivot je more )
- "Ipak se borim, ipak se nadam,
sve manje letim, sve vise padam,
i sve su jace ruke sto me vuku dnu..." (Djordje Balasevic - Zivot je more )

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee