body [° Life isn't about waiting for the storm to pass . . . It's about learning to dance in the rain . . . ° ] - Magic dreams - Blog.hr body

četvrtak, 17.07.2008. 12:38

[° Life isn't about waiting for the storm to pass . . . It's about learning to dance in the rain . . . ° ]

Image and video hosting by TinyPic
Tisina nad beskrajem mora i neba , gubi se u plavetnilu horizonta .Pojavljuje se vjetar koji njezno miluje moje lice ,koji odnosi jecaj i suze negdje u daljinu .Vrijeme kao da je stalo , sjecanja ostaju . Sama sam sa svojim mislima , upirem pogled u nebo koje pocinju krasiti najljepse zvijezde ,i razmisljam . . .
Bilo je bolno izgubiti se u prostranstvu vlastitih suza , osjecati se kao pjena vala koji nestaje daleko na obzorju.
No,bolne trenutke cu pustiti da otplove rijekom zaborava , negdje daleko.Daleko od mene . . .
Mozda nemam nekog za cije oci mogu reci da su boje carolije,boje ljubavi,magicne .
Ali mogu reci da sam uistinu sretna . . .
Image and video hosting by TinyPic
Razmisljam o samoci i dosadi , o tome koliko se ta dva pojma razlikuju.Za mene , samoca nije dosada , premda mnogima jeste.Jucer sam provela divan dan ukrasen kisom , umotana toplom dekicom , pijuci svoj najdrazi sok .Gledala sam veoma zanimljiv film i bilo mi je jako lijepo.No,nakon sto sam pogledala film , pocela sam razmisljati , zasto vecina ljudi misli da je samoca dosadna ? Za mene , nije.Naprotiv , volim biti sama premda sam poprilicno komunikativna.Smatram da nam je ponekad potrebno da budemo sami , da uzivamo u ljepoti trenutka.Nikad nisam shvatala kako nekom samoca moze biti dosadna jer ja obozavam trenutke kada sam sama.Ovom prilikom sam se prisjetila divne i istinite recenice koju sam jednom procitala :
„Dosada stanuje samo u dosadnom umu .“
Takodjer . . .

Cesto puta bih se nalazila okruzena masom ljudi ali ipak se unatoc tome osjecam kao najusamljenija osoba na svijetu.Jer...
Nekad se lako izgubiti medju ljudima i jednostavno biti – sam.Kad sam u drustvu ljudi u kojem moram biti zbog nekog razloga,onda sam sama.Medjutim,ponekad je dovoljan samo jedan maleni smijesak drage osobe da bi se osjecala odlicno,kao da sam u najboljem drustvu.
I,nakon toga opet dodje noc i polako postajemo svjesni cinjenice da koliko god imali osobe koje volimo i koje su uz nas,uvijek naposlijetku ostajemo sami i upravo u takvim trenucima se treba znati radovati malim i jednostavnim stvarima.
Ali,koliko god da smo sami,ipak u svakom trenutku mozemo pomisliti da negdje ipak postoji jedna osoba koja misli na Vas...
Image and video hosting by TinyPic

Komentiraj ( 142 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Djordje Balasevic

Ali, postoje u nama neke neprevodive dubine,
postoje u nama neke stvari neprevodive u reci, ne znam..."
(Djordje Balasevic - Provincijalka)
- "Pusti da se svetla svud priguše,
sačeka poslednje zvezde namiguše,
vuče mi rukav: "Idemo!"
Plaši me on, gde si ti? Hiljadu se stvari moglo desiti..." (Djordje Balasevic - D moll )
- "Uzme me u svoju tamnu kočiju.
Nebo primi boju tvojih očiju.
Znam taj put, to je prečica za bol." (Djordje Balasevic - D moll )
- "Ne gledam filmove iz ranih sedamdesetih,
dosta je suza i rastanaka nesretnih.
Ko takve stvari snima? Baš čudnog sveta ima,
tako se lako rasplaču." (Djordje Balasevic - Ne volim Januar )
- "Na jastuku... Bdim na ponoćnoj straži kao stari posustali ratnik
Kom svaki put od riznice neba jedva zapadne mesečev zlatnik...
Pod oklopom drhti košuta plaha večno gonjena tamnim obrisima straha
Koja strepi i od mirnih obronaka sna..." (Djordje Balasevic - Nedostaje mi nasa ljubav)
- "Kad potražim put u središte sebe, staze bivaju tešnje i tešnje..." (Djordje Balasevic - Nedostaje mi nasa ljubav)
- "Zivot je more, pucina crna,
po kojoj tonu mnogi sto brode.
Nije mi srce plasljiva srna.
Ja se ne bojim velike vode." (Djordje Balasevic - Zivot je more )
- "U jutra rana plase me senke
minulih dana.
Secanja mutna kao u lazi,
kao u snu..." (Djordje Balasevic - Zivot je more )
- "Ipak se borim, ipak se nadam,
sve manje letim, sve vise padam,
i sve su jace ruke sto me vuku dnu..." (Djordje Balasevic - Zivot je more )

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee