< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentareki Oš Neš

White Angels Design
Pa svasta...xD

Konji imaju osjećaje
i ponekad razumiju puno više nego
to mi shvaćamo.
Ako smo prema njima pažljivi i brižni,
zauvijek će nam ostati
istinski i vjerni prijatelji. Beautiful!


tekstovi pijesama:


 Evanescence on 6Lyrics.com


Image Hosted by ImageShack.us



 Evanescence on 6Lyrics.com


Image Hosted by ImageShack.us



 My Chemical Romance on 6Lyrics.com


Image Hosted by ImageShack.us



 My Chemical Romance on 6Lyrics.com


Image Hosted by ImageShack.us


Fall Out Boy on 6Lyrics.com


Image Hosted by ImageShack.us


Fall Out Boy on 6Lyrics.com


Image Hosted by ImageShack.us


Fall Out Boy on 6Lyrics.com


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


evo pa nek vam svira:



Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi:

Dorin blog
Prekrasni dizzeki
Paulin blog
Chiarin blog
Ninin blog
Burazov blog

i sad jos samo neki ljudi konji imaju cool blogove o konjima:
Ranch bubač
Konji ta divna stvorenja
Land of horses...:P
Stvorenja
Brzina vjetra
Horse spirit
Our destiny are horses


Image Hosted by ImageShack.us


do sad vas je bilo:

Free Site Counters
Free Site Counters

Image Hosted by ImageShack.us


moj blog je:

Moj blog je...
zakon
fora
predobar
brisi gaaaaaa
koma
ok
moze proc
pa onak
bezveze
odlican
pollcode.com free polls


Image Hosted by ImageShack.us


što misliš o meni, pliz odgovori...lolox :

Kakva sam ja osoba??
OK
SUPER
DOBRA
ZABAVNA
GLUPA
COOL
FORA
DOSADNA
KO SVAKA DRUGA
NE POZNAS ME PA NEMRES REC
pollcode.com free polls


Image Hosted by    ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Videi

Tekstovi...xD

25 nacina da nazivciras starce! Djeluje!
1. Pratite ih svugdje po kući!!!!!!
2. Zamučite svaki put kada izgovore vaše ime!!!!!!
3. Pravite se da imate amneziju!!!!!!
4. Pričajte unatrag!!!!!!
5. Zabijajte se u zidove!!!!!!
6. Kažite im da se nošenje odjeće protivi vašoj vjeri!!!!!!
7. Upadnite im u sobu u 4 ujutro i kažite „dobro jutro, sunašce!“ !!!!!!
8. Zarokčite svaki put kad se smijete, a onda se nasmijte još jače!!!!!!
9. Govorite sve riječi iz filma!!!!!!
10. Iščupajte im pramen kose i zavičite „DNA!!!!“
11. Nosite naljepnicu “I'm a retard!“ !!!!!!
12. Pričajte s olovkom!!!!!!
13. Imajte 20 zamišljenih prijatelja i pričajte s njima CIJELO vrijeme!!!!!!
14. Pokušavajte se popeti na zidove!!!!!!
15. Vičite u javnosti „ne mama, neću te poljubiti“!!!!!!
16. Zabijte si kolce u nos i oči!!!!!!
17. Neko vrijeme palite i gasite svijetlo, a onda kažite „aha....sad kužim!“!!!!!!
18. Jedite kosu!!!!!!
19. Primite ih za ruku i prošapćite „I see dead people!“!!!!!!
20. Dok se tuširate ili kupate, vičite „davim se!!!“
21. Na sve što vam kažu, uzvratite „lažljivče“!!!!!
22. Pravite se da ste telefon!!!!!!
23. Pokušavajte plivati po podu!!!!!
24. Kucajte im na vrata cijele noći!!!!
25. Kada kažu riječ iz pjesma koju znate, počnite je pjevati!!!
Hehe...sretno s tim..=)

nedjelja, 11.05.2008.

SVASTA SE DOGODILO DOK VAM NISAM PISALA...

bok ljudi! =)...sto i mene malo. danas vam necu zapocinjat post s kak mi je bilo na jahanju...nego danas cu imat 4 teme a to su:1.more
2.rockas
3.jahanje
4.zivot

1.MORE
eto nisam vam pisala jer sam bila na moru. bilo mi je super!! tam sam cek i slavila rockas ali o tome kasnije.cak sam se i kupala XD XD !weeeeeeee! bilo je ludo.smrznula sam se doduse, ali doro.inace tam sam cak naucila nesto mali i skejtat XD! i ludnica je fakat. =) to me naucio karlo...on zna skejtat. e da s nama je bila i moja sestricna nikolina. i ona se kupala...iako je zimogrozna. HeHe XD! =) ... vidla sam se i s ivom (frendicom iz bibinja)dosla ja kod nje i povela chiaru XD! bilo nam je super! doso je onda i sime, to je ivin rođak...pa smo ga malo zezale XD XD XD! sve u svemu bilo ej super...pa to je valda to. a sad sljedeca tema...

2.ROCKAS
na rodendanu je bilo super.slavila sam ga na moru i svi su dosli..a to su kiki, gabi, megi, druga megi lovro, karlo i paula i mama XD! mama mi je napravila tortu od keksa, pa smo ju zderali XD XD...i bila je prefina! =)
ofc. podjelili su mi cak i poklone...XD! a to su...dobila sam jedan privjesak za lancic na kojem je konjic (sreberni) od karla i paule...prekrasan je hvala =)...od gabi i megi sam dobila privjesak za mon new mobach na kojem pise ''JANA''. pa hvala i njima...svida mi se i imam ga ne mobachu...ali od kiki nisam dobila nis...ona ce mi doc na rockas kad slavim pa ono...a od mame sam dobila enciklopediju o konjima...i super je HvAlA! to je to a sljedeca tema je...

3.JAHANJE
uhu! napokon i ta tema XD XD! e pa tu imam o cemu pisat. znaci prosli tjedan nisam bila na jahanju, ali sam bila jucer...e pa ...bilo je jednostavno najbolje do sad ofc.. =) ...jahala sam u manjezu. casanova je bio jako dobar.sve me sluso.radila sam sjedeciu kas sama...nism se bas puno drzala za sedlo, ali ipak jesam XD! malo =)! pa sam nakon toga sisla s kaze i ivana mi je pokazivala polusjedecki kas, polusjedeci galop i sjedeci galop.zanci ucila sam polusjedeci kas.i koma je tezak...XD...ali uspjela sam ga napravit.ivana mi je rekla da cu vjerojatno ucit galop sljedeci put...tak da sam jaaaaaaaako happy.jedva cekam sljedeci put =)! a na kraju sata mi je bilo smjesno...morala sam u hodu stajat na ozengijima nekolkiko krugova...bilo mi je bas fora.hehe =)! XD!pa kaj da jos kazem sve u svemu bilo je jako dobor. i da dala sam ivani adresu svog bloga. posjetit ce ga =)! to mi se svida...jjjjoooojjjjj nisam rekla...kupila sam cepse napokon! tj. deda mi ih je kupio. i super su.crne su i kozne! pa kaj ja znam...da vam jos kaj kazem...?!XD XD! pa nema nis i sad jos samo zadnja tema...

4.ZIVOT
e pa tu se bas i nista ne dogada. u skoli ej sve oksam kaj ce mi ovo bit naporan tjedan...XD!pisemo 3 testa + lektira + test iz spanjolskog! ali zapravo je sve ok.ja sam takoder ok. sve super.to bi ekipa bilo to jos slike XD!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


to je to ayde ciao!!!!!

- 21:17 - ...Pljuni... (Pljunuto: 355) - ...Pa zaljepi... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.