< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by GeeJay

Opis bloga

Normalan život
običnog formata






Penetration Testing
Penetration Testing

Tko sam ja...


Dakle, zovem se Goran. Živim u Cagincu, to je mjesto pored Ivanić Grada. Imam 18 godina. Završio sam Željezničku tehničku školu u Zagrebu i stekao zvanje tehničar za računalstvo. Slusam praktički sve osim narodnjaka, ali najvise rock i rap. Naj bend mi je Linkin Park, a najbolji pjevači Eminem i 50 Cent. Osim njihjoš slušam i Crazy Town, Fort Minor, Hladno Pivo i tako dalje. U slobodno vrijeme se bavim kompovima, nogometom, izradujem dizajnove za blogove (primam naruđbe) i trošim Bogu dane. Inace sam zabavan (bar tako kažu), duhovit (to ne kazu, ali znam da jesam XD), strpljiv, pun razumijevanja, ponekad tvrdoglav, ponekad i razočaran, ali uvijek dobar... Za svoje ću frendove sve učiniti i pomoći im kako god mogu. Najbolje boje su mi crna i plava. Navijam za Dinamo.


Top Lista
Nadrealista








Moja seka


Petra


Elena


Fich


Anna


Dora

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Lidija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
















INFORMATIČKE SKRAČENICE

TCP/IP
tri crne pive/ i pelin

DNS
daj nam stellu

DHCP
dvije hladne crne pive

ASP
ajmo svi pit

ARP
ajmo radije pit

WINS
vina ima, natoci svima

SLIP
sad litru i pelin

PPP
pijem pivu popodne

ISA
idu stari alkosi

GPS
gorki pelin svima

GIS
gorki i stella

PHP
pijmo hrv. piva

ADO
alkohol dolazi odmah

NET
neka etanol tece


DINAMO

Nebo se plavi
Bijeli se Zagreb grad
Maksimir slavi
Prvi smo, prvi sad
Plavi, Plavi
Plavi, Plavi
Iz naših grla sve je jači zbor
Dinamo je pravi
Dinamo je pravi šampion
Plavi, Plavi
Plavi, Plavi
Iz naših grla sve je jači zbor
Dinamo je pravi
Dinamo je pravi šampion

Zastave plave viju se u zraku
Dinamu u čast,
u slavu prvaku
Plavi, Plavi
Plavi, Plavi
Iz naših grla sve je jači zbor
Dinamo je pravi
Dinamo je pravi šampion
Plavi, Plavi
Plavi, Plavi
Iz naših grla sve je jači zbor
Dinamo je pravi
Dinamo je pravi šampion

Dinamo je pravi
Dinamo je pravi šampion...



PJESME DINAMOVIH NAVIJAČA

Ti si ponos mog Zagreba grada,
u kojem zakon Purgera vlada,
ja bit ću sa tobom i u nebo kad uđem,
ja Dinamo volim jer on mi je suđen!

O isuse na nebesu
daj pomogni plavom dresu.
Plavom dresu, plavoj boji,
o, Isuse mi smo tvoji!

Srce moje ko vatra gori
diše za Dinamo i ludo ga voli!
Znaš li zašto Bog Dinamo stvori?
On je nada da Splićane boli!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zagrebačka zvona zvone,
da pozdrave šampione.
Šampioni plave boje,
prvaci su zemlje svoje!!!

Zbog dinama nek me pljuju,
zbog dinama nek me psuju, i krv moju
mogu piti, al za dinamo ću uvjek biti
za Dinamo suze liti!!!

Divno je to ime što ga nosiš!
Ime kojima odavno prkosiš!
Najveći ponos Zagreba-grada
Anđele naših želja i nada!
Misli sve naše sad tebi lete!
Ostani nam prvak, Zagrebački cvijete!

Ja sam dijete Zagrebačkog roda
Dinamovske krvi, a krv nije voda!
Ja sam dijete Sjeverne krvi
i život živim da Dinamo bude prvi!!!

Dinamo je tata
nogometa u Hrvata!!!

Ti si ponos mog Zagreba grada,
u kojem zakon Purgera vlada,
ja bit ću sa tobom i u nebo kad uđem,
ja Dinamo volim jer on mi je suđen!

Rodjen sam na sjeveru,
slusajte me svi,
volim tebe Dinamo,
zivot si mi ti!!
Tuce nas policija,
k'o sugave pse,
al za tebe Dinamo,
preboljet cu sve!!
Muku muce da nas sprijece,
Sprijeciti nas nikad nece
Dinamo-Dinamo




petak, 30.05.2008.

Prodajem 4-godišnje znanje stečeno u žtš-u, moguća zamjena za motiku i kramp, uz moju nadoplatu.

pozdrav ljudi. evo nakon dugo vremena sjetio sam se da bih mogao napisati koju riječ. pa odakle da počnem...evo za mene (kao i za sve ostale maturante) školska godina je završila dana 21.5.2008. je li to bilo nekaj posebno? da vam iskreno kažem, baš i ne. naslov ovog posta je zapravo natpis koji je moj razred imao na majicama. pošto se bas nikome nije dalo smišljati neke druge natpise, ja sam smislio ovaj i dogovorili smo se (ne svi, ali za te koji se ne slazu mi je tak svejedno) da cemo taj natpis imati na majicama.. možda nije neka fora, mozda nije smijesno, mozda cak nije ni originalno, ali kada buduci tehnicar za racunalstvo smisli bilo kaj kreativno (a da nije vezano uz komp) onda je to ipak nesto posebno XD ... na dan noriade velika vecina mojeg razreda se pokupila i otisla na mali losinj.. u zg-u nas je ostalo sam par nas kojima alkohol ne predstavlja sredstvo za zabavu.ujutro sam otisao sa branimirom na kavicu, a kasnije sam s matkom vrludao okolo po ivanicu.. i kazem vam... sve u svemu, nikaj posebno.. eh sad dalje... posto nijednu od sve 4 godine nisam prosao s 5 (ili da bolje kazem, nisam ni prismrdio petici), ceka me matura...prvo me ceka obrana maturalne radnje 12.6. i onda dalje idu redom pismeni iz hrv. pa usmeni iz hrv. i na kraju usmeni iz strukovnih predmeta.. imam samo 200 pitanja na koje trebam pronaci odgovore i to zapamtiti i mozete se kladiti u svoje donje rublje (?!) da cu ja to sve nauciti..samo se nadam da niste jako emotivno vezani uz donje rublje.. nakon mature me cekaju pripreme za fakultet.. da, da dobro ste culi.. vas gogo misli ici i na fakultet i postati velika faca jednog dana (tvz here i come)... za vas koji ne znate "tvz" znaci tehničko veleučilište u zagrebu...e da jos jedna stvar... uskoro cu ici polagati za vozacki... weeeeeee... vec sam prijavljen za ispit i sam cekam da me pozovu...kaj da vam jos pricam?!.... mogao bih vam pricati o tome kako mi se u danas u 22:30 skurilo napajanje na kompu i kako sam onda bio vesel poput kojota kojem svaki put pobjegne ona ptica trkačica... (mislim stvarno..kak je nastala ta prica? krizanjem noja i geparda?... mislim, tko tu koga je.. ) i kaj sam sve izvodio da bih ga osposobio, ali mislim da vas to ne bi zanimalo.. to je to ljudi.. citajte me i dalje i komentirajte.. pozdrav svima
Free Image Hosting at www.ImageShack.us